וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודקאט

ענת קם

23.11.2008 / 17:54

רשת הודיעה על הפחתת שכר בכירים, בערוץ 10 מפחיתים שכר לכולם וקשת תקצץ 15% מתקציב הפעילות השוטפת. מסיבות בלונה פארק? נסו ב-2010

לאחר שורת קיצוצים בפרינט ובאינטרנט, הגיע תורה של הטלוויזיה המסחרית. הזכייניות בערוצים 2 ו-10 הודיעו היום על קיצוצי שכר והפחתת ההשקעה בהפקות לקראת המיתון המתקרב.

קשת הודיע כי היא תקצץ 15% מהפעילות השוטפת, מלוח השידורים ומתקציבי ההפקות. גם תקציבי הרווחה בזכיינית יפגעו. בשלב זה לא צפויות בזכיינית הפחתות שכר.

זכיינית ערוץ 2 רשת הודיעה היום על קיצוץ 12%-5% משכר הבכירים בחברה, כהיערכות לקראת המיתון הקרב. הזכיינית כבר ביטלה בימים אלה כמה הפקות בהן ביג אין ג'פן, העונה השניה של "עד סוף העולם" של עינת ארליך ותכנית תיעודית נוספת בהגשת אברי גלעד.

כבר בספטמבר שלח מנכ"ל רשת יוחנן צנגן מכתב לעובדי הזכיינית בו הוא מודיע על קיצוצים. במכתב, שהתפרסם לראשונה כאן בוואלה! ברנז'ה נכתב: "היכולת שלנו לצמוח בשנת 2009 מחייבת אותנו להידוק חגורה מסוים בחודשים הקרובים, במקומות שלא יזיקו לטלוויזיה שאנחנו עושים. המשמעות היא כי כל צמצום בהוצאות שאינן מתחייבות יופנה לשיפור התוכן הטלוויזיוני, שבשבילו אנחנו באים בבוקר לעבודה".

ערוץ 10 - הפחתת שכר לכולם

ערוץ 10 הודיע היום על שורת צעדי התייעלות בשל המשבר הכלכלי הגלובאלי והשפעתו הישירה על תחום הפרסום בטלוויזיה. הערוץ הודיע שבשלב הראשון יקוצץ שכר העובדים.

היום הופץ בערוץ מייל: "המשבר הכלכלי כבר לא בדלת. הוא נכנס אל בית הורד. לפיכך, החליט היום מנכ"ל הערוץ להודיע על הפחתת שכר כללית בערוץ ובחברת החדשות לפי ההתפלגות הבאה: בעלי שכר חודשי של 30,000 ¤ ומעלה – הפחתה של 12%. בעלי שכר חודשי שבין 20,000 ¤ - 30,000 ¤ - הפחתת שכר של 8%. בעלי שכר חודשי 10,000 ¤ – 20,000 ¤ - הפחתת שכר של 5%. בעלי שכר חודשי עד 10,000 ¤ - ללא שינוי. השינויים יכנסו לתוקף החל מחודש דצמבר השנה ויבואו לידי ביטוי בשכר המשולם ב- 10 בינואר 2009".

כמו כן יצמצם הערוץ את ההוצאות על הפקות עתידיות באמצעות צמצום עלויותיהם של פרויקטים מתוכננים.

צעדים אלה יבואו לצד הפחתת עמלות משרדי הפרסום, כפי שהצהירו בשבוע שעבר בעלי מניות הערוץ יוסי מימן וארנון מילצ'ן.

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי מסר: "לצערי הגיעה השעה לנקוט בצעדים ממשיים. פיטורי עובדים הם מבחינתי קו אדום שאני מקווה שלא ניאלץ לעבור. המטרה היא לצמצם בעלויות תוך מינימום פגיעה בעובדים ובספקים ותוך שמירה על לוח תוכניות אטרקטיבי ומנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully