וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעגל הנקמה

ענת קם

24.11.2008 / 16:43

סיבוב נוסף בקרב בין העיתון של המדינה לרביב דרוקר. בצעד חריג פירסם היום ידיעות את נתוני הרייטינג של יום שישי שאינם מחמיאים במיוחד לדרוקר

תחת הכותרת "פתחו יומן" מתפרסמת היום במוסף "24 שעות" של ידיעות אחרונות ידיעת רייטינג. העיתון אינו נוהג כמעט לפרסם את נתוני הצפייה, אולם הידיעה היום עוסקת בכך ש"יומן", מהדורת שישי של ערוץ 1, זכתה לרייטינג גבוה יותר (בעשירית הנקודה) מתכניתם של רביב דרוקר ועופר שלח המשודרת באותה השעה בערוץ 10.

דרוקר, שכזכור הגיש תביעת דיבה נגד ידיעות אחרונות בעקבות תחקיר אודותיו, העביר בתכניתו ביום שישי האחרון ביקורת על התחקיר של מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות על ציפי פינס. וטען שהממצאים בו קלושים.

בעקבות הדברים החליטו בעיתון לחרוג ממנהגם ופירסמו את הידיעה המדגישה את הרייטינג הנמוך של תכניתו של דרוקר בשישי האחרון. בעיתון הביעו תמיהה שדרוקר לא טרח לציין כי הוא ופינס מיוצגים על ידי אותו משרד עורכי דין.

רביב דרוקר אמר בתגובה לדברים: :כשמתחתי ביקורת על תחקיר ידיעות לא היה לי מושג שעורך דינה של גברת פינס, עובד באותו משרד עם עורך דיני". את תגובת רענן שקד, עורך "24 שעות", לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully