וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאי פלוס חוגג יום הולדת

25.11.2008 / 7:53

המגזין יחגוג השבוע 1000 גליונות של עשיה עיתונאית. מהימים שצורף ל"לאישה" ועד לתחת של עופר שכטר

המגזין "פנאי פלוס" ישיק השבוע את גיליון ה-1000. הגיליון הראשון שהושק לפני 19 שנה, באוגוסט 1989,יצא בתחילת דרכו כמוסף טלוויזיה שצורף לשבועון "לאשה". בהמשך הפך למגזין עצמאי, שביקש להיות התשובה הישראלית לטי.וי. גייד האמריקאי.

גיליון ה-1000 החגיגי, שייצא לדוכנים ביום רביעי, מתהדר בשער ענק הנפתח לפוסטר בן שלושה חלקים. על השער מככבים 16 כוכבי הראיליטי הישראלים המצליחים של כל הזמנים. החל משרון איילון ורודריגו גונזלס, כוכבי הריאליטי הישראלי הראשון "קחי אותי שרון", דרך ליאת בלו מ"הדוגמניות", אנה ארונוב מ"רוקדים עם כוכבים", רוקסן, נמרוד ושחר מ"היפה והחנון", ליאור סושרד מ"אורי גלר מחפש את היורש", ועד לנועם נעמה ומרינה מ"הישרדות" וכמובן, צבר, שי, קרן וונסה, המודחים הטריים מבית "האח הגדול".

בגיליון המזכרת המהודר, עליו עמלו חברי המערכת בחודשים האחרונים, שפע תכנים נוסטלגיים המצדיעים לגיבורי התרבות והבידור של כל הזמנים, סקירת השערים הבלתי נשכחים, סקר צריכת תרבות שנערך בשיתוף עם אתר ynet, ברכות ואיחולים מאת הכוכבים הכי גדולים, היכרות עם סמנ"כלי התוכן הבכירים של גופי השידור, פרויקט צילומים מיוחד וראיונות חגיגיים עם גיא פינס, אושרת קוטלר ועוד

  • עוד באותו נושא:
  • פנאי פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully