וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש צמצומים, תפעילו צמצם

ענת קם

26.11.2008 / 12:16

מנכ"ל חדשות 10 כינס אתמול את העובדים כדי לעדכן אותם בקיצוצים הצפויים. כתבי החברה יוכשרו לצלם כתבות בעצמם

בחדשות 10 מתחילים להרגיש את המשבר. אתמול כינס מנכ"ל החברה ראודור בנזימן את עובדיה ובהם מפיקים, עורכי משנה ורכזי מערכת ואמר להם שהערוץ החליט לקצץ בעיקר בחדשות. כזכור, ביום ראשון האחרון הודיעו בערוץ 10 על מהלך קיצוצים נרחב שיקיף את כלל עובדי הערוץ.

בשיחתו עם עובדי חברת החדשות אמר בנזימן, כי הוא יעשה הכל כדי למתן את רוע הגזרה, אבל הוא מצפה מהם להמשיך ולהשקיע בעבודתם. עוד אמר בנזימן כי בכוונתו לפעול למען האינטרסים של עובדי החדשות בקרב הנהלת הערוץ אולם הדרך הטובה ביותר היא להוכיח את נחיצותם וחשיבותם לחברה.

במקביל, יקיימו בקרוב בערוץ השתלמות מקצועית בת שלושה מפגשים לעובדי חברת החדשות. במייל ששלח אורי רוזן, סמנכ"ל התוכן של החברה, נכתב: "מטרת ההשתלמות היא לשדרג את היכולות המקצועיות של אנשי התוכן - כתבים, עוזר עורכים, רכזים, עורכי משנה ותחקירנים - לשפר את ההבנה הטלוויזיונית שלנו וגם להכשיר אותנו בצילום עצמי של כתבות. מה שנקרא בעולם one man band‏".

מהלך שכזה של הכשרת הכתבים לצלם כתבות בעצמם, אותו מתכננים בחברה זה זמן רב, עוד לפני המשבר הכלכלי, יאפשר לעיתים לחדשות 10 לוותר על צוותי צילום, דבר שמן הסתם יוביל לחיסכון בעלויות ההפקה.

ההשתלמויות יכללו הרצאות של בכירי החברה, מוותיקי עולם התקשורת. במפגש הראשון תדבר עורכת הוידאו ענת קירצ'וק על בניית כתבה טלוויזיונית. במפגש השני תציג עורכת המהדורה המרכזית טלי בן עובדיה את "הדי.אן.איי של מהדורת חדשות 10", מוטי קירנשבאום ידבר על "איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב לצלם בעצמי כתבות" והצלם הוותיק תלי גודר ידבר על הפעלת מצלמה קטנה. במפגש השלישי ידבר ‏ירון לונדון על כתיבה טלוויזיונית נכונה ו‏יעקב אילון על "דגשים וטעויות נפוצות בטלוויזיה מודרנית". כל כתבי חברת החדשות חויבו להשתתף בהשתלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully