וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות השיווק מובילות את הפרסום באוקטובר

ענת קם

26.11.2008 / 17:45

הוצאה הריאלית לפרסום הרשתות עומדת על 4.4 מיליון דולר. סלקום הוא המותג המוביל עם הוצאה ריאלית של כ-1.8 מליון דולר

סלקום הוא המותג המוביל לחודש אוקטובר, על פי דירוג "יפעת בקרת פרסום". את דירוג ענפי הפרסום מוביל ענף רשתות השיווק ובקטגוריית המפרסמים המובילים ניצבת קבוצת "פרוקטר אנד גמבל". "יפעת בקרת פרסום" דירגה את הקטגוריות השונות במחירים ריאליים.

סלקום כאמור עומדת בראש טבלת המותגים לחודש אוקטובר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר. במקום השני נמצאת רשת סופר פארם עם הוצאה של כ-1.4 מיליון דולר ואחריה רשת פלאפון עם הוצאה של קרוב למיליון דולר לפרסום.

ענף רשתות השיווק מוביל את דירוג הענפים עם הוצאה ריאלית לפרסום של 4.4 מיליון דולר, אך עם ירידה של כ-65% ביחס להוצאה לפרסום שלו בספטמבר. המפרסמים הבולטים בקטגוריה זו הם הרשתות סופר פארם וקו-אופ הריבוע הכחול. במקום השני ממוקמת קטגוריית הסלולר עם השקעה של מעט יותר מארבעה מיליון דולרים. סלקום שהוא המותג המוביל החודש, הוא גם המפרסם המוביל והדומיננטי בקטגוריה זו. קטגוריית הביגוד מתמקמת החודש במקום השלישי, כאשר המפרסמים הבולטים בה הם רשתות האופנה, FOX מנגו ורנואר.

"פרוקטר אנד גמבל" וקבוצת שטראוס עומדות בראש טבלת המפרסמים עם הוצאות ריאליות לפרסום של קרוב לשלושה מיליון דולר. "פרוקטר אנד גמבל" עם פרסום של הצבע לשיער וולה קולסטון, אבקת כביסה אריאל ושמפו פנטן פרו ויטמין. קבוצת שטראוס מפרסמת את הקפה הטורקי של עלית, פסטיבל הכדורים הפורחים של יטבתה ויוגורט דנונה עם התמונות החדשות על האריזות. יוניליוור סוגרת את השלישייה המובילה בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מליון דולר. יוניליוור מפרסמת את ממרח מזולה, חטיף שוגי בטעם קרמל ושמפו פינוק לילדים.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "אין ספק שלאחר הווליום הפרסומי הגבוה בספטמבר טרום החגים, ניכרת האטה משמעותית בפרסום באוקטובר שבאה לידי ביטוי בירידה של 25% ביחס לחודש ספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully