וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את הכלים

ענת קם

27.11.2008 / 15:01

ערוץ 10 מבקש לדחות את הדיון על עתידו ברשות השניה ובמקביל מודיע על בחינה מחדש של צילומי הפקות 2009. בכיר בתעשיה: "ניסיון שקוף להשפיע על הרשות ועל דעת הקהל"

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבקי פנה היום ליושבת ראש הרשות השנייה נורית דאבוש בבקשה לדחות את מועד הדיון בעניין הארכת הזיכיון של הערוץ, על רקע אי הוודאות הכלכלית בשוק. ורשבסקי פנה גם למנכ"ל משרד האוצר ירום אריאב וציין כי על רקע המצב בשוק לא ניתן להגיע להסדר מפורט ובר ביצוע, ועל כן יש לדחות את הדיון. פנייה דומה הועברה גם לשר התקשורת אריאל אטיאס.

ורשבסקי כתב בבקשתו כי אין זה הזמן לדון באפשרות סגירת ערוץ 10, אשר עלולה להוביל לפיטורי אלפי עובדים שפרנסתם תלויה בו. בנוסף, כותב ורשבסקי כי יש להמתין עם הדיון עד להסדרה כוללת של כל השינויים בשוק בטלוויזיה, בהם ההקלות במחוייבויות שנבדקות כעת על ידי הרשות השנייה.

הערוץ גם הודיע היום על ההחלטה לבחון מחדש יציאה לצילומי תוכנית שהיו מתוכננות לעלות לשידור בסוף 2009. זיוית דוידוביץ, המפיקה הראשית של ערוץ 10, מסרה: "גם אנחנו נאלצים לבחון מחדש יציאה לצילומי תוכניות שתוכננו לחודשים הקרובים. לא מן הנמנע שלאחר התבהרות המצב הכלכלי נחדש את כל ההפקות המתוכננות". בין התוכניות הנדונות: העונות החדשות של "לרדת בגדול", "היפה והחנון", "מחפשים אהבה" סדרות הדרמה "האמת העירומה" ו"נשות השפים".

גורם בכיר בתעשיה אמר היום: "מדובר בנסיון שקוף להפעיל לחץ על הרשות השניה ועל דעת הקהל הציבורית. ברור שבסופו של דבר, אולי אפילו בתחילתו הרשות לא תצא למכרז חדש על ערוץ 10".

ישיבת מועצת הרשות השנייה תדון בעוד שעה קלה בעתידו של הערוץ ובאפשרות לאי הארכת זיכיונו בשנתיים נוספות. מאחר שחובות הערוץ עומדים על למעלה ממאה מיליון שקלים, באפשרות הערוץ לא לאפשר את הארכת הזיכיון, שאמור להסתיים ב-2010, ולצאת למכרז חדש על הפעלת הערוץ.

נורית דאבוש, יושבת ראש הרשות השנייה, אמרה בתגובה כי ישיבת המועצה תתקיים כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully