וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיטורים מגיעים לענף הפרסום

שמרית סלע

30.11.2008 / 23:49

חמישה עובדים בזרמון גולדמן, ארבעה בראובני פרידן, אפס גיוסים במקאן אריקסון. פרידן: בתחילת 2009 המצב יתבהר

תוכניות ההתייעלות של משרדי הפרסום לקראת שנת 2009, המסתמנת כשנת מיתון, מראות את ניצניהן הראשונים. כצפוי, משרדי הפרסום הבינוניים הם אלו שנתנו את יריית הפתיחה והחלו בפיטורי עובדים. כך, במשרד הפרסום זרמון גולדמן פוטרו בשבועות האחרונים 5 עובדים מתוך 78 עובדי המשרד, ובראובני פרידן פוטרו 4 מתוך 100 עובדי המשרד.

יש לציין כי לא מדובר באחוזים גבוהים של העובדים שפוטרו מכלל עובדי משרד הפרסום, אך סביר להניח כי מדובר בתחילתה של מגמה, שצפויה להיראות בענף במימדים גדולים יותר ב-2009. כמו כן, במשרד הפרסום הגדול בענף, מקאן אריקסון, הוקפאו גיוסי העובדים בחודשים האחרונים - מגמה שאם תימשך, תביא להפחתה של כ-30 עובדים מכלל עובדי המשרד, המונה כ-350 עובדים.

אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, אמר כי "המהלך נעשה כתוכנית שלמה ומקיפה להתייעלות המשרד לקראת 2009. אנו נכנסים לתקופה לא קלה, שתצריך מאיתנו מחשבה יותר חסכונית ויעילה". אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, אמר כי "מדובר בקיצוץ קטן במצבת כוח האדם. לקראת תחילת 2009 מצב העניינים בענף בכלל, ובמשרד - בפרט, יהיה יותר בהיר, ולאור הנסיבות נחליט אם זוהי תחילתו של מהלך רחב יותר". במקאן אריקסון אישרו את הדברים.

יש לציין, כי היקפי פעילות הפרסום עדיין לא נמצאים במגמת ירידה משמעותית, אך בחינת ההאטה בענף תתאפשר בעוד כחודשיים, לאור תכנון פעילות הפרסום של המפרסמות בשנת 2009.

  • עוד באותו נושא:
  • פיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully