וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרקליטי קצב מנסים להעביר הקלטות למהדורות החדשות"

ענת קם

1.12.2008 / 13:24

גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 2, סיפר את הדברים בדיון "הסיקור הפורנוגרפי" בכנס אילת. מנשה סמירה: התמונות ששודרו מרצח אלפרון היו קשות מדי

"הצד של נפגעות תקיפה מינית לא יושב בחיבוק ידיים כשהצד של הנאשמים משתלט על התקשורת. נדמה לי שהתקשורת הולכת רחוק מדי עם המתלוננות לפני שנגזר הדין והושג נגדם כתב אישור". את הדברים אמר הכתב המשפטי של חדשות 2 גיא פלג בדיון "הסיקור הפורנוגרפי" שהתקיים בכנס אילת לעיתונות.

פלג סיפר כי הפרקליטים של הנשיא לשעבר משה קצב מבקשים כבר עשרה ימים להעביר הקלטות של אחת המתלוננות לאחד הערוצים (הקלטות שתמליליהן כבר פורסמו בעיתונים). "זו אחלה הקלטה והיא סקסית מאד, אבל כלי התקשורת כולם לא משדרים את ההקלטות האלה".

פלג הוסיף בנוגע לפרשת קצב כי התיאורים של א' שרתו אותה ואת המאבק שלה כדי שיוגש כתב אישום נגד מי שלדעתה פגע בה. "היא זו שהכניסה אותנו לחדר המיטות". המתלוננת בסיפור גולדבלט פרטה בערוץ 10 בפרטי פרטים את מי שעשה לה. במשחק הזה יש כמה שחקנים. בחלק אחד לתקשורת יש עניין למכור סיפור, בחלק אחר יש שחקן שמעוניין להחמיר את העונש של הנאדם. בפעם השלישית זה משרת את התוקף".

מיכאל טוכפלד, עורך ומגיש בערוץ הכנסת אמר בדיון: "אני לא חושב שיש אמצעי יותר טוב מראיון עם המתלוננות כדי לעורר מודעות לנושא".

מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה תקף את מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10 על התמונות הקשות שפורסמו לאחר רצח יעקב אלפרון. ואמר כי היה מצפה לשידורן של תמונות אחרות.

בתגובה אמר פלג: "רצח יעקב אלפרון הביא נתוני צפייה חריגים ונכון שנתנו לזה הרבה מאד זמן אולי בכמות לא סבירה, אבל צריכים לשאול את השאלה האם זה לא מה שנביא? מי שקורא את חקירות ראש הממשלה בידיעות ומעריב מחפש את הפורנוגרפיה, את ראש הממשלה מתפתל. כשנאבקים על סל התרופות התקשורת תביא את הילד חולה הסרטן, אבל יש ציניות כלפי הילד הזה. אנחנו משתמשים בילד הזה כדי להביא את הסיפור לסדר היום". פלג הוסיף: אנחנו שמים לעצמנו סכרים יום יומיים. בכניסה או לא לבתים שיש בהם שכול, יכול להיות שהביקורת העצמית שלנו לא מספיקה, אבל בהחלט התקדמנו כברת דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully