וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם מ-פ-ח-דים

ענת קם

1.12.2008 / 17:18

איך משפיע האינטרנט על העיתונות המודפסת? הורדת החייץ בין העיתונאי לקורא, שילוב בין המדיומים, אבל לא נראה שתוותרו על העיתון בקרוב

"האינטרנט הציל את העיתונות המודפסת בכך שהוא הוריד את החייץ בין עיתונאים שלא ראו את הקהל שלהם ממטר. היום כמעט תמיד יש מצב שיהיה מישהו יותר חכם ממך שיענה לך על מה שכתבת. האינטרנט מקרב את העיתונאי לקהל". את הדברים אמר עורך אתר גלובס דורון אביגד בפאנל: "השפעת האינטרנט על העיתונות הכתובה", שהנחה רותם אברוצקי בכנס אילת. אביגד הוסיף ואמר שהאינטרנט שינה את התפיסה של העיתון כגוף מדיה: "כיום גלובס מתחיל לראות עצמו כמחסן אריזה - החל מרמת הטלפנית, גלובס מציע הרבה יותר דברים משרותי פרינט".

אילן יצחייק סגן העורך הראשי של אתר ynet טען כי מי שצריכים להשתנות יותר מכולם בעקבות צמיחת אתרי האינטרנט הם משרדי הפרסום: "משרדי הפרסום צריכים להשתנות יותר מכל המדיומים. יש לנו פה אתגר חדש. המודעות שמתפרסמות בעיתונים מייצרות סוג אחר של אפקטיביות".

רותם דנון, עורך אתר נענע 10 אמר: "העיתונות המודפסת בפאניקה מול האינטרנט. האינטרנט החליש את העיתונות והפך אותה לבינונית יותר, חלשה יותר. והוא מפצה על זה בכך שהוא דמוקרטי יותר, מכניס את העם וזה חזק יותר מהמוצר העיתונאי". דנון הוסיף וטען: "התהליך שהאינטרנט הניע חיסל את מחלקות בדיקת העובדות בעיתונים בארצות הברית ואחת הסיבות היא שהעובדות שקופות יותר".

אבי משולם, העורך הראשי של וואלה! התייחס למאבק על הרלוונטיות בין שני המדיומים ואמר: "בוקר שאחרי בחירות מראה על השעה הקשה של הפרינט שלא יכול להתמודד עם הדברים האלה".

בהקשר זה אמר יצחייק: בסופו של דבר יהיה דסק אחד שייצר חומרים למדיות שונות. אנחנו יודעים בוודאות שחדשות זה לאינטרנט ועומק ופרשנות מתאים יותר לפרינט. אני חושב שאנשים לא במהירות יוותרו על העיתון. זה משייך אותך לתחום שאתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully