וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורטהיים: נמשיך לשדר תכניות המביאות מידע חשוב לציבור

ענת קם

2.12.2008 / 15:49

יו"ר דירקטוריון קשת שב וקרא למשטרה לחקור את נסיבות תקיפתו של מנכ"ל קשת. ניר נבחר לאיש השיווק לחודש נובמבר 2008

יושב ראש דירקטריון קשת, מוזי ורטהיים, מסר היום כי קשת לא תירתע משידור תכניות תחקיר על פי אמות המידה וההגינות המקצועית שהיא מחויבת להן. ורטהיים אמר כי דירקטוריון החברה מזועזע מהתקיפה החמורה של המנכ"ל אבי ניר, וקורא למשטרה לחקור באינטנסיביות את המקרה ולתפוס את התוקפים ושולחיהם.

במכתבו ליועץ המשפטי של קשת כתב ורטהיים, על רקע הסברות לפיהן ניר הותקף בעקבות תחקיר שמנהלת אחת מתכניות קשת: “ברור, שאין בהפעלת אלימות או שיטות נלוזות מן הסוג הזה כד להניא את קשת מלשדר תכניות המביאות מידע חשוב לציבור, וזאת בצד פתיחותה המוחלטת של קשת להאזין ולהקשיב לכל אדם הסבור כי פרסום עלול לפגוע בו שלא בצדק".

ניר, שהותף ביום שני שעבר על ידי אלמונים סמוך לביתו, עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב. ניר אושפז ביום ראשון האחרון פעם נוספת, לאחר ששוחרר ביום חמישי האחרון, וזאת להמשך בדיקות והשגחה. בשלב זה ממשיכה המשטרה לבדוק כמנה כיווני חקירה, ובהם האפשרות לפיה ניר הותקף על רקע תחקירים שמתבצעים על ידי התכנית "שתולים" של אורלי וילנאי.

אבי ניר - איש השיווק של נובמבר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בניר לאיש השיווק של חודש נובמבר 2008. הועדה מציינת את שנת 2008 כ"שנת הריאליטי" ואת ניר כמי שהוביל את מהפכת הריאליטי הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי השל התכנית "האח הגדול".

לטענת השופטים, "האח הגדול", מעבר להיותה תוכנית הריאליטי השוברת שיאי רייטינג, היא גם התוכנית הראשונה המשודרת 24 שעות ביממה בכבלים, באתר קשת (mako) ובסלולר והפכה לתופעה שהינה הרבה מעבר לתוכנית ריאליטי מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully