וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי לוי: רותם אברוצקי כתב נטול יכולת וכישרון

ענת קם

2.12.2008 / 19:27

השתלחות חסרת תקדים של מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1. אברוצקי: "לוי איש מקסים, אני מקווה שבשנה הבאה הוא יקח חלק בדיונים"

אורי לוי, מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1, תוקף היום את עיתונאי ערוץ 1 רותם אברוצקי. מוקדם יותר היום אמר אברוצקי בכנס אילת לעיתונות כי יחסיו עם עורכי החדשות בערוץ 1 הם "יחסי איבה ותיעוב" וכינה את עורכי החדשות "עורכי הפחד".

לוי מסר היום: "יש חופש הביטוי ויש חופש הטמטום. הערוץ והעורכים מתביישים בדבריו של כתב נטול יכולת וכישרון המלהג במקום לבצע עבודה ראויה". רשות השידור מסרה כי הדברים אינם ראויים לתגובה.

בדיון על יחסי עורך ועיתונאי אמר עוד אברוצקי: "עורכים היו פעם מנהיגים, הרגשתי שהם האבות שלי. אין לי היום עורכים כאלה ועם מי שיש אני מתמודד טוב יותר ופחות. אין לי היום עורכים שאני מעריך, אני לא יכול לעבוד עם העורכים שבסביבה שלי. היו עורכים אחרים שגידלו אותי וטיפחו אותי, לימדו אותי לא להיות קונפורמיסט ולבעוט בהם".

רותם אברוצקי אמר בתגובה: "הדברים נאמרו בכנס מקצועי, הקשר הדיון היה ונשאר בדיון עצמו. אורי לוי הוא איש מקסים, הוא לא חלק בשום צורה ובשום אופן מהתופעות שדיברתי עליהן, נהפוך הוא. אין לי ויכוח עם אורי לוי. מובן מדוע מן המרחק ובאמצעות ציטוטים של חלקים מדברי, תוך התעלמות מחלקים שלמים של הדיון, אורי לוי הגיב כפי שהגיב. בשנה הבאה אני מקווה מאד שאורי לוי ישתתף בדיונים של כנס אגודת העיתונאים באילת, והיות ואורי לוי הוא עיתונאי מהמדרגה הראשונה ואינטיליגנטי מאד, אין לי ספק שהוא ישמיע דברי ביקורת דומים משום שזה בדיוק המקום להשמיעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully