וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיך נקרא עכשיו לגשר?

ענת קם

3.12.2008 / 13:43

בית מעריב, המשמש את מערכת העיתון מאז שנות ה-50, יועמד למכירה במכרז. המערכת תישאר במבנה גם אחרי המכירה, למשך תקופה מוגבלת

בית מעריב יועמד למכירה במכרז. המכרז על משכנה המיתולוגי של מערכת העיתון ברחוב קרליבך בתל אביב יתפרסם ב-14 בדצמבר ובמסגרת המכירה יתבקשו הקונים לאפשר למעריב לשכור את המבנה לתקופה של שנתיים עד ארבע שנים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, כבר לפני כשנה החלו לבחון בעיתון אפשרות של מעבר המערכת מהמבנה המשמש אותה מאז שנות החמישים למבנה אחר ברמת החי"ל.

נדב כספי, סמנכ"ל התפעול, הרכש והנכסים של עיתון מעריב מסר: "בית מעריב הינו אחד מנכסיה ההיסטוריים של העיר תל-אביב ושל מדינת ישראל. פרט לערכו הנוסטלגי הוא שוכן בלב ליבו של מרכז העסקים התל-אביבי. חשוב לציין כי ההחלטה להוציא את בית מעריב למכירה למרות המשבר הכלכלי, נובעת מהאמונה שהיותו נכס אסטרטגי תביא מתעניינים רבים".

באזור המבנה השוכן במרכז תל אביב מתוכנן להיבנות כחלק מפרויקטי בנייה עתידיים, מעבר תת-קרקעי אל תחנת הרכבת התחתית לכשתיבנה, ובו שטחים מסחריים. שיטחו של האתר הוא כ- 6,000 מטרים רבועים, אך פוטנציאל הבנייה באותו שטח מביאו, על פי הערכות במעריב, לעלות מוערכת של כ-70 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully