וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברוצקי מבקש סליחה

ענת קם

3.12.2008 / 14:08

התנצל במושב הסיכום של כנס אילת על שתקף את הערוכים בערוץ 1: אמרתי את הדברים שאמרתי כי אני רוצה שערוץ 1 יהיה חזק

כתב ערוץ 1 רותם אברוצקי התנצל על הדברים שאמר אתמול על העורכים בערוץ 1: "עורכי פחד, יחסי איתם הם של איבה ותיעוב". וציין כי לא התכוון לפגוע: “אמרתי את הדברים שאמרתי כי אני רוצה שערוץ 1 יהיה ערוץ חזק. זו הייתי ביקורת קונסטרוקטיבית, ביקורת בונה”. הדברים נאמרו בפאנל הסיכום של כנס אילת של אגודת העיתונאים, שאברוצקי הוא חלק מועדת התוכן שלו.

אברוצקי ציין את מיעוט העיתונאים הצעירים שהגיעו לכנס ויאיר טרצ'יצקי ממקימי חטיבת הצעירים באגודת העיתונאים קרא למנכ"לי חברות החדשות לסייע לעובדיהם להגיע לכנס, בסבסוד או במימון חלקי. "זה אינטרס שלהם שיהיו להם עיתונאים חושבים ורציניים".

רותם אברוצקי התייחס לדבריו של יושב ראש האפוזיציה בנימין נתניהו ואמר: "היה כאן בנימין נתניהו והשליך כפפה. נאמר לנו שיש לו אג'נדה סדורה בנושא, אני לא שמעתי את האג'נדה אבל יש נכונות לדיאלוג. אנחנו צריכים להרים את הכפפה ולהגיש משנה סדורה מהצד שלנו לאיך צריך להיראות שידור ציבורי”.

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר החמיא למארגני הכנס והוסיף: "אנחנו עוסקים בשידור ציבורי, הציבור הוא הלקוח שלנו, אולי יש מקום להביא את הלקוח לכנס. למשל, בנושא הצבאי, היייתי רוצה להביא את המג"דים והמ"פים ולשמוע מהם איך הם רואים את התקשורת”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully