וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהטלוויזיה לאינטרוויזיה וחזרה

ענת קם

5.12.2008 / 20:22

פחות משנה וחצי אחרי שעזב את ערוץ 10 לטובת תפקיד מנכ"ל נענע 10, זאב חספר חוזר לערוץ לתפקיד סמנכ"ל ניו מדיה ולתפקידו הקודם - עורך "היום שהיה"

זאב חספר עוזב את נענע10. חספר מונה לסמנכ"ל ניו-מדיה בערוץ 10 וישוב גם לערוך את המהדורה הלילית של חדשות 10, "היום שהיה" במקומו של חנוך דאום, שהודיע לאחרונה על עזיבתו. חספר מונה למנכ"ל נענע10 במאי 2007, עם תחילת הפעילות המשותפת בין נטוויז'ן וערוץ 10 באתר נענע. טרם ידוע מי יחליף אותו כמנכ"ל האתר.

עזיבתו של חספר מצטרפת לעזיבתה של רותי רודנר את תפקיד סמנכ"ל התוכן של האתר בספטמבר האחרון, לאחר שנה בלבד בתפקיד.

נענע10 עלה במתכונתו החדשה בחודש יולי האחרון לאחר כמה חודשים של עבודה ושינוי מהותי בעיצוב. השקת האתר החדש לוותה בקשיים וביקורת רבה נמתחה על העיצוב הבעייתי של האתר. בסקר TIM לחודש אוקטובר זכה נענע 10 לנתון חשיפה נמוך יחסית לחודשים קודמים, 29.9%, הפעם הראשונה מזה חצי שנה שהוא יורד מ-30%. למרות זאת נשאר האתר במקום החמישי הכללי והשלישי מבין האתרים הישראליים.

חספר היה בעבר כתב כלכלי בגלי צה"ל ולאחר מכן ערך את "ממון" של ידיעות אחרונות. בסוף שנות התשעים היה ממקימי ynet, אך עזב את האתר לאחר שנתיים. עם מעברו לטלוויזיה ערך, בין היתר, את תכניתו של אמנון לוי בטלעד. לאחר מכן ערך את "היום שהיה".

דרוש מנכ"ל בעל אוריינטציה מסחרית

חספר כתב הערב (שישי) מייל לעובדים: "זהו מכתב פרידה 'בערך', כי אני הולך אבל לא נעלם. לפני כשנה וחצי הגעתי למה שהיה אז נענע, על מנת להפוך אותו לנענע10. פירושו, ליצור שילוב נכון בין עולם האינטרנט של נענע לעולם הטלוויזיה של ערוץ 10. תוך כדי כך היה צורך להקים חברה, לגבש צוות, לבצע שינויים מרחיקי לכת באתר וליצור סדרי עבודה טובים ויעילים מול ערוץ 10 וחדשות 10. מדובר במשימות לא פשוטות, שנעשו ונעשות עדיין בנחישות ובאהבה רבה על ידי צוות משובח של אנשים שהתקבץ כאן. היו אלה 18 חודשים מרתקים, קשים, יצירתיים, יצריים. יש עוד ה-מ-ו-ן עבודה לפנינו, שעיקרה להמשיך לממש את ההבטחה שלנו לגולשים: nana10 כאתר המציב את הגולש במרכז.

"בקרוב מאד נסיים רשמית את שלב ההשקה המחודשת של האתר (כן, נסיר את "גרסת beta" מראש האתר...) תוך כדי השקת שיפורים רבים - על סמך תובנות ותגובות של הגולשים שלנו. נסיים גם את הכנת תוכנית העבודה לשנת 2009 אשר אמורה להתמודד עם סביבה כלכלית לא פשוטה תוך כדי המשך פיתוח האתר. עם סיום שני המהלכים הנ"ל אני רואה גם את תום תפקידי בחברה. מה שנענע10 זקוק לו כעת יותר, הוא מנכ"ל בעל אורינטצייה מסחרית פרופר, אשר יקדיש את מירב זמנו להגדלת הכנסות החברה. אני בטוח שהתשתית אותה אני משאיר אחרי תאפשר לו חופש זה".

"המשך תרומתי לנענע10 תהיה היכן שיש ביכולתי לתת תמיכה בעלת משמעות, קרי: מתוך ערוץ 10. הערוץ הציב לעצמו כיעד אסטרטגי לחזק את נענע10 ולצורך זה ביקש ממני מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, לחזור לערוץ ולקחת על עצמי את תפקיד סמנכ"ל המדיה החדשה, עם אחראיות על הקשר עם האתר וכן על הסלולר. זאת, על מנת להבטיח ייצוג הולם בהנהלת הערוץ לצרכים אלה. משם, אסייע ככל יכולתי לבא אחרי.

"על כן, כפי שפתחתי, עוד תראו אותי בסביבה. נענע10 זקוק לערוץ 10 אבל גם להפך. שתי החברות צריכות ללמוד ולהשתפר במלאכת ההמרה של צופים לגולשים ושל גולשים לצופים", נכתב לעובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully