וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע המשפטנים

ענת קם

3.12.2008 / 23:58

ב-ONE מאיימים לתבוע את ערוץ הספורט על דברים שאמר רון קופמן בתכנית ”יציע העיתונות”. ערוץ הספורט: על ראש הגנב בוער הכובע

חילופי מכתבים בין ערוץ הספורט לאתר ONE בעקבות דברים שאמר רון קופמן בתכנית "יציע העיתונות" של ערוץ הספורט. בדיון שעסק בבית"ר ירושלים השתמש קופמן בביטויים כמו: "עיתונות סוג זין", "אתר אינטרנט בזוי", ו "רכילאית צמודה". הדברים עוררו את זעמם של אנשי אתר ONE שמיהרו לשגר מכתב לפני תביעה לערוץ הספורט באמצעות עורך דינם שי אליאס.

ONE ואסייג טוענים כי נגרם נזק לשמם הטוב והם דורשים פרסום התנצלות ותשלום פיצוי של מיליון שקלים. עורך הדין אליאס כותב בהתיחסו לדברים שאמר קופמן: "...ברי, כי הדברים הללו, מקבלים משנה תוקף, לאור העובדה שהפרסום הוא חלק ממסכת השמצות מגמתית ועקבית שלכם, שכל תכליתה הינה להזיק ולפגוע במרשותיי על רקע 'תחרות' שאתם מתיימרים לנהל עמה. לית מאן דפליג, כי ביקשתם ליצור ואף ייצרתם, רושם מוטעה, בפני הצופים"

ערוץ הספורט דחה בתגובתו, שנשלחה באמצעות עורך הדין שמוליק קסוטו, את כל טענות ONE והוסיף: “מרשתך המפעילה את אתר האינטרנט ONE ועובדת מרשתך, הגב' אופירה אסייג, הגיעו יחדיו למסקנה כי הדברים שאמר מר קופמן בשידור התוכנית יציע עיתונות, כוונו דווקא אליהם, למרות שמר קופמן לא אמר, ולו פעם אחת באותה תוכנית, שהוא מכוון את דבריו לאתר ONE או לגב' אסייג. על כך נאמר הפתגם הידוע: 'על ראש הגנב בוער הכובע'!!! מסתבר, שדווקא העובדה שמרשיך סברו כי הביטויים שאמר מר קופמן כוונו אליהם אולי מלמדת כי הם עצמם סבורים שהדברים שאמר מר קופמן באותו שידור תואמים את אופיים, התנהגותם, והרמה המקצועית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully