וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס אישר: הדיון על ערוץ 10 נדחה למרץ

ענת קם

4.12.2008 / 14:32

שר התקשורת נענה לבקשת הרשות השניה ודחה את ההחלטה על עתיד ערוץ 10 בשלושה חודשים. ההחלטה כפופה לאישור ועדת הכלכלה

שר התקשורת אריאל אטיאס החליט להיענות לבקשת הרשות השנייה והודיע היום כי יאפשר את הארכת משך הזמן להחלטה בעניינו של ערוץ 10 עד ל-1 במרץ 2009. הרשות השנייה פנתה בתחילת השבוע לשר אטיאס בבקשה לדחות את מועד החלטתה בנושא. הבקשה הועברה על רקע המשבר הכלכלי והשינויים הצפויים בשוק התקשורת שלא איפשרו לרשות לקבל החלטה חד משמעית בסוגיית הארכת הזיכיון של ערוץ 10. עם זאת, הרשות כן קבעה כי הערוץ לא עמד במחויבויותיו ועל פניו לא ניתן להאריך את זיכיונו.

בעקבות בקשת הרשות, כינס שר התקשורת התייעצות עם הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת, ולאחריה ביקש מהרשות השנייה הבהרות בנוגע לכוונת ערוץ 10 וכן הרשות השנייה, לעמוד במחויבויותיהם. עם קבלת ההבהרות, החליט השר להתערב ולקבל החלטה בעניין. החלטת השר כפופה לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת. מלשכת השר נמסר היום כי הארכת המועד תאפשר לכל הגורמים הנוגעים בדבר להגיע להסדר ראוי.

השר אטיאס מסר היום: "החשיבות להגיע להסדר שיאפשר וודאות לכלל תעשיית השידורים והגופים הנלווים, בתקופת משבר כלכלי, מחייבת חשיבה יצירתית, בשים לב להחלטות שיתקבלו בקרוב ב 'ועדת מרדכי' לבחינת שיטת ההסדרה ומעבר משיטת זיכיונות למשטר של רישיונות". ועדת מרדכי אשר בראשה עומד מנכ"ל משרד התקשורת מרדכי מרדכי, הינה ועדה בין-משרדית בוחנת את אפשרות המעבר ממשטר הזיכיונות הקיים היום למשטר רישיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully