וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של כולנו

ענת קם

7.12.2008 / 11:43

סוניה מרמרי תערוך את מוסף "סגנון בית" של מעריב, המוסף הראשון בדרך להרחבת המותג "סגנון" למגזין יומי

המוסף "סגנון בית" יצורף ביום שלישי הבא לעיתון מעריב. מדובר בשלב ראשון בהרחבת המותג "סגנון", עליו דוווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה ובו יצאו במהלך השבוע חמישה מגזינים, בחמישה נושאים שונים. בחודשים הקרובים יתווספו אל השניים, שלושה מוספי סגנון חדשים מעולם הפנאי והלייף סטייל. את המהלך ילווה קמפיין אינטרנט ופרסום רחב

את סגנון בית תערוך סוניה מרמרי, ששימשה כעורכת בכירה ב- 15 השנים האחרונות במגזין 'עולם האישה'. על העיצוב מופקדת המעצבת הגרפית הוותיקה ענבר פריטי שהגיעה למעריב אחרי שנים בעיתון 'ידיעות אחרונות', בהן עיצבה את מוסף הכלכלה ושימשה כעורכת הגרפית של מגזין "פנאי פלוס".

עורכת העל של מוספי סגנון היא ליאת תימור, שהייתה עורכת סגנון במשך שנים רבות. תימור שימשה גם כעורכת הראשית של מוסף 'שמנת', ערכה את תכנית הטלוויזיה 'בנות', כתבה ספרים רבים על עיצוב ותיירות ועוד. "המהלך עונה על שתי דרישות מרכזיות", מפרטת תימור "מחד, דרישת הקוראים למידע פרקטי ומהנה שילווה אותם בהתנהלותם היומיות - בבית, בעבודה, עם חברים ועם המשפחה. במקביל, קיים קהל מפרסמים רחב הזקוק לנישות פרסום ליצירת פרסום ממוקד ואפקטיבי, שלאו דווקא קיים באינטרנט. המגזינים מציעים פילוח שוק ממוקד ומאפשרים למפרסמים גדולים וקטנים כאחד למצוא במה שבועית בפריסה ארצית לפרסום נושאי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully