וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגדים החדשים של ערוצי הכבלים

ענת קם

7.12.2008 / 15:59

HOT עושה סדר בערוצי הסדרות ומשקיעה כ-70 מיליון שקלים בהפקות מקור. להתראות אקסטרה HOT, שלום HOT Family

HOT תשיק ב-4 בינואר שלושה ערוצי סדרות חדשים, במרכזם ערוץ HOT3 החדש שימותג כערוץ פרימיום עם מיטב סדרות המקור והרכש של החברה. יום קודם להשקה יוחשך הערוץ וישודרו בו פרומואים לערוצים החדשים. לצד HOT3 המחודש תעלה החברה את הערוצים HOT Family ו-HOT Zone שישדרו סדרות ותכניות הפונות אל קהלי יעד מוגדרים יותר. בנוסף, ישונו מספרי הערוצים בממיר:HOT3 יישאר במקומו, HOT Family יתמקם בערוץ מספר 4 במקומו של ערוץ ביפ, ערוץ HOT Zone יזוז לערוץ מספר 5 וביפ ימוקם בערוץ מספר 6, במקומו של ערוץ AXN. ערוצים HOT3 ו-HOT Fun יהיו חלק מחבילת הבסיס וערוץ HOT Zone יהיה חלק מחבילת הבידור הנצפית בתשלום נוסף.

במרכז המהלך נמצא השינוי בשיתוף הפעולה עם yes, שעד עתה שידרה כמה מסדרות הרכש המצליחות של HOT במסגרת הרצועות המשותפות של ערוץ 3. חלק מסדרות אלה, כמו "האוס" המצליחה, ישודרו מעתה בלעדית ב-HOT. לעומת זאת, ערוץ Hot Family ישודר גם ב-yes תחת המותג yes basic.

בלוח השידורים של HOT3 החדש משובצות עונה שנייה של "הבורר" שתעלה לשידור בתחילת מרץ, העונה השלישית של "פרשת השבוע", שתעלה בינואר, העונה השנייה של "חשופים" שתשודר בפברואר ועונה שלישית של "האלופה" שתעלה בקיץ. לצדן תעלה דרמת המקור החדשה שצולמה ב-HD, “תמרות עשן" של נח סטולמן ועודד דוידוף (יוצרי "מישהו לרוץ איתו"). כמו כן, תשודרנה ארבע מיני סדרות ישראליות: “סוזנה הבוכיה" על פי ספרה של אלונה קמחי, “גאווה ודעה קדומה" בעיבודה של עירית לינור, “מרי לו" ו-”נבלות" על פי ספרו של יורם קניוק. בסך הכל השקיעה HOT בהפקות המקור של הערוץ כ-70 מיליון שקלים.

לסדרות אלה יצטרפו סדרות הרכש, שחלקן משודרות עתה ב- Extra HOT, בהן עונות חדשות של "הגברים של שדרות מדיסון", "קליפורניקיישן", "24", "אבודים", ו-”Damages”. לצדן ישודרו תכניות רכש חדשות, בהן "סווינגטאון", “מאפר לעפר" (סדרת המשך ל "החייים על מאדים") ותכנית הלייט נייט של ג'ימי קימל . מותג הבידור הוותיק, “ערב טוב עם גיא פינס", ישודר בתחילת הערב בערוץ הבידור הישראלי, דבר שיחזק משמעותית את הערוץ האהוב. השידור החוזר בשעה 23:00 ישודר בערוץ HOT3.

אופרה עוברת דירה

רצועת היום של HOT3 כפי שהוא מוכר עד היום, עוברת לערוץ HOT Family בו ישודרו התכניות הוותיקות "צעירים חסרי מנוח", "ימי חיינו" ותכניות האירוח "אופרה ווינפרי", "ד"ר פיל" ו-"אלן". בשעות הערב ישובצו תכנים צעירים ופופולאריים כמו "אמריקן איידול", העונה השנייה של "גברים על עצים", “90210” ו-“גריק". ערוץ HOT Zone החדש מתוכנן להחליף את ערוץ AXN ויהווה בית למותגי האקשן של HOT. בין התכניות שתשודרנה בערוץ ישנן העונות האמריקאיות של תכניות הריאליטי "הישרדות" ו-"המירוץ למיליון", "סמולוויל", "על טבעי", "בבילון", "סטארגייט" ו-"ללא עקבות". אליהן יצטרפו, בשידורים חוזרים, "24”, CSI מיאמי וניו יורק ו-"יריחו". בנוסף, תשודרנה הסדרות "צ'אק" ו"שרה קונור" בבכורה בערוץ.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "זיהינו שיש קהל שמחפש טלוויזיה שמעניינת אותו ושחסרה לו. ראינו מאז ינואר ברודקאסטרים חזקים שבונים סביב הריאליטי את כל לוח השידורים שלהם והתפקיד שלנו הוא ליצור אלטרנטיבה. אנחנו רוצים להיות אלטרנטיבה בתוכן, בטון ובאיך שאנחנו ממצבים את עצמנו, אנחנו רוצים להחזיר את הדרמה אל מרכז המסך. ההפרדה בין רכש למקור היא מלאכותית בעינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully