וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל לבית המשפט: זרמון גולדמן לא מקצועיים

שמרית סלע

8.12.2008 / 19:19

התשובה הוגשה כתגובה לעתירת זרמון גולדמן לאסור על החברה לצאת למכרז חדש על תקציב הפרסום שלה

"ההחלטה בדבר אי מימוש תקופת האופציה עם זרמון-גולדמן באה לעולם על רקע דפוסי התנהגות שיטתיים של זרמון-גולדמן, שכללו הפרות חוזרות ונשנות של הסכם ההתקשרות, וכן מעשים בלתי תקינים הרצופים בעשרות תקלות וחוסר מקצועיות". כך מתואר במסמך מפורט שהגישה חברת החשמל לבית המשפט המחוזי בחיפה באמצעות עו"ד יהושע חורש, ערן בצלאל וליאור מימון ממשרד עו"ד ש. הורוביץ ושות'. התשובה הוגשה כתגובה לעתירת זרמון גולדמן לאסור על החברה לצאת למכרז חדש על תקציב הפרסום שלה עד שתממש את סכומי הפרסום לשנת 2008 שסוכמו עם זרמון גולדמן.

בטענותיה לבית המשפט, מצביעה חברת החשמל על דפוסי התנהגות שיטתיים של זרמון-גולדמן: אי עמידה בזמנים, דרישות תשלום חסרות בסיס ובלבול רב, אשר הביאו לעיכוב מהותי ביציאתם של קמפיינים של חברת החשמל ולפגיעה במוניטין החברה. כך למשל, טוענת החברה, קמפיינים שיועדו לתקופת הקיץ יצאו לאוויר רק בשלהי אוגוסט באופן שהפכו לחסרי רלוונטיות. עוד מתוארות בתשובת חברת החשמל השתלחויות חסרת רסן כלפי נציגיה של חברת החשמל מצד זרמון גולדמן וניסיון להלך אימים על עובדיה והתנהגות דורסנית, המלווה באלימות מילולית, איומים נרמזים ומפורשים ושליחת מכתבי איום.

כמו כן מפורטות דרישות תשלום חסרות בסיס של זרמון-גולדמן בגין שירותים שהיא כלל לא נדרשת לשאת בהם כגון זכויות שחקנים, מחירונים שגויים, ואף טעויות חשבונאיות תכופות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. באופן התנהלות זה, טוענת החברה, צומצמה באופן מהותי יכולתה של חברת החשמל להפיק את המיטב מהתקציבים שהעמידה לטובת פעילויות אלה, ואפקטיוויות הופעתה בערוצי מדיה שונים נפגעה - והכל בהתאם לגחמותיה של זרמון-גולדמן. כך, חברת החשמל נזקקה, לשיטתה, למעקב מתמיד ועקבי אחר התנהלותה של זרמון-גולדמן.

"על אף היותה של זרמון-גולדמן מי שאמורה לשמש כיד ימינה של חברת החשמל, ולדאוג אך ורק לצרכיה המקצועיים, היא מצאה עצמה מונעת על ידי האינטרסים הכלכליים-הצרים שלה, שלא פעם עמדו בניגוד מוחלט לאינטרסים המקצועיים, הפרסומיים והכלכליים של חברת החשמל", כותבת בתשובתה החברה לבית המשפט. חברת החשמל מצרפת לתגובתה מכתב שנשלח למינהלת הפרסום מטעמה של עובד שטיפל בתקציבה של החברה ופוטר ממשרד זרמון-גולדמן. המכתב מתייחס לרמת המקצועיות הגבוהה של נציגיה של חברת החשמל, ומסביר כי פוטר מזרמון גולדמן בגלל "גחמה מצד אחד השותפים".

לבסוף ציינה חברת החשמל כי נוכח העובדה ש"התקשרות עם חברת הפרסום כרוכה ביחסי אמון מיוחדים, כאשר זו חשופה לצמתים הרגישים והעדינים ביותר בהתנהלותה, לא ניתן לכפות על חברת החשמל התקשרויות אישיות נוספות עימה לאור היחסים העכורים בין השתיים".



איילון זרמון מסר בתגובה: "חברת החשמל לא ביקשה ולו עבודת פרסום אחת מזרמון גולדמן במהלך השנה האחרונה מסיבותיה שיתבררו בבית המשפט. לא מחלקת הקריאטיב ולא מחלקת האסטרטגיה שלנו התבקשו להתמודד עם בריף כלשהו, אלא מחלקת המדיה בלבד, ומכיוון שמדיה היא דבר מדיד, הרי שמדובר בעובדות שניתנות לבדיקה ולאימות. טענותיה של חברת החשמל מגוחכות ונפגש בבית המשפט".



דיון במעמד הצדדים יתקיים ב-22 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully