וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו יורק טיימס חוששים מ-2009

סוכנויות הידיעות

9.12.2008 / 21:45

המוציאה לאור של העיתון התריעה כי החברה צפויה לעמוד בפני אתגרים משמעותיים בשנה הבאה, על רקע הירידה החדה בהכנסות הפרסום

חברת ניו יורק טיימס והמו"לית מקלצ'י הודיעו היום כי ינסו להפחית את רמת החוב שלהן ב-2009, שמסתמנת כאחת השנים הקשות מאז ומעולם עבור תעשיית העיתונות האמריקאית. מנהלי שתי החברות נשאו דברים בכנס המדיה UBS.

יום לאחר שהיריבה טריביון הודיעה על פשיטת רגל בעקבות הצטברות של חובות, ניסו ניו יורק טיימס ומקלצ'י להרגיע את המשקיעים כי מאזניהן יציבים מספיק לעבור את המיתון ואת הירידה החדה בהכנסות מפרסום. טיימס הודיעה כי היא נמצאת בדיונים עם מלווים לגבי חובות אג"ח האמורים להגיע לפירעון ב-2009 ו-2010. החברה הוסיפה כי היא החלה בתהליך ללוות כסף כנגד משרדי החברה במנהטן, כדי לממן אג"ח ארוכות טווח. "שוקי האשראי עדיין מאתגרים, אך אנו מצפים לאבטח את המימון הנחוץ לקראת הבשלת האג"ח שלנו", נאמר בהודעה הרשמית שפרסמה המו"לית.

גארי פרויט, מנכ"ל המו"לית מקלצ'י - המוציאה לאור את "מיאמי הראלד" ועיתונים נוספים, אמר כי החברה התקדמה בהקטנת החוב שלה ברבעון הרביעי וכי היא צופה להמשיך ולעשות כך בשנה הבאה.

"בנובמבר ירדו ההכנסות מפרסום לעומת אוקטובר. ההכנסות מפרסום בידור, נדל"ן ורכב היו חלשות במיוחד", אמרה מנכ"ל ניו יורק טיימס, ג'נט רובינסון. "אין ספק ש-2009 תהיה בין השנים המאתגרות ביותר עד כה וכי יש צורך בצעדים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully