וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב חדש

ענת קם

9.12.2008 / 23:04

ערוץ 10 מעביר את תכניתם של רביב דרוקר ועופר שלח מיום שישי לפריים טיים באמצע השבוע. דרוקר: "זו הייתה בקשה של הערוץ ואחרי דיאלוג הסכמנו"

מגזין האקטואליה של עפר שלח ורביב דרוקר עובר משישי בערב לאמצע השבוע. התכנית תשודר אחת לשבוע בשעה 21:00 וטרם הוחלט בערוץ באיזה יום. במקומה ישובץ מגזין אקטואליה חדש. המהלך מתוכנן לאחרי הבחירות והתכנית האחרונה תשודר ביום שישי של שבוע הבחירות.

רביב דרוקר הסביר לוואלה! ברנז'ה את הסיבות למעבר: “אנחנו עוברים מיום שישי כדי להיות תכנית פריים טיים באמצע השבוע, משיקולי רייטינג, כסף, רגולציה ועוד. זו הייתה הבקשה של הערוץ ואחרי דיאלוג הסכמנו, חשבנו שנוכל לשדרג את התכנית במתכונת החדשה. אבל כשאתה בתכנית פריים זה מלחיץ.

"ביום שישי, חוץ מהמבזק אנחנו לא עושים חדשות. הערוץ אמר לנו: 'אתם תכנית המגזין הטובה ביותר מבחינתנו. זה טפשי לשים את תכנית המגזין הכי טובה שלנו במשבצת של חדשות'. התחקיר על גאידמק, הצילומים של שרון גל מהבית בחברון, כולם יכולים להיכנס ביום חול. כל הפורמט אמור להישאר, אולי לא יהיה באווירת סוף שבוע אבל כל הדעות והשליפות יישארו. בערוץ מרוצים מהתכנית ומהנתונים שלה וחושבים לתת לה במה יותר מרכזית".

תכניתם של שלח ודרוקר משודרת מדי שישי זה כשנתיים. התכנית העלתה את נתוני הצפייה של הערוץ במשבצת זו. לפני עלייתה במתכונתה הנוכחית זכתה מהדורת יום שישי של חדשות 10 לממוצע צפייה של 3.3% ואילו "שישי" בהגשתם של השניים זכתה לממוצע של 7.5% בשלושת החודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully