וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר בחותלות

ענת קם

10.12.2008 / 17:39

רז יובן תכתוב את העונה השניה של "דני הוליווד", שעלילתה תתפרש על פני 100 פרקים ותתרחש בשנות השמונים

עלילת העונה השנייה של הדרמה המוזיקלית "דני הוליווד", תתרחש בשנות השמונים, 20 שנה לאחר שהסתיימה העונה הקודמת. העונה, בת מאה פרקים, תעלה לאוויר במהלך 2009 בערוץ yes stars ישראלי.

את העונה השניה תכתוב רז יובן, יובן 32 כתבה גם לעונה הראשונה של "דני הוליווד". בעבר היא שימשה סגנית עורכת במגזין "עלמה" וכיום היא גם כותבת במגזין "לאשה".

העונה הראשונה של "דני הוליווד" הסתיימה בשאלה הדרמטית, במי ירתה לולה באום הקשישה אותה מגלמת גילה אלמגור, על קברו של דני הוליווד. פרק פתיחת העונה של "דני הוליווד 2 - שנות השמונים", ייתן מענה לכל השאלות ויתחיל סיפור חדש, במרכזו מסע מטורף של דני הוליווד, בגילומו של רן דנקר והחברים משנת 2009 לתקופה חדשה, שנות השמונים בתל אביב. בימים אלה עמל צוות הסדרה על החייאת התקופה, כולל עיצוב, תלבושות, שפה, מוזיקה, תקשורת ותרבות.

העונה הראשונה של "דני הוליווד", בהפקת טדי הפקות, נרכשה לאחרונה להפקת גרסה אמריקאית שתפותח על ידי חברת ההפקות "קילר פילמס", שהפיקה בין השאר סרטי הקולנוע ואת הסדרה This American life שזכתה השנה בפרס האמי. בסדרה משחקים רן דנקר בתפקיד דני הוליווד, שני כהן, גילה אלמגור, גאיה טראוב, שירה קצנלבונגן, שי פלד, ארתור פרי, מיכל שטמלר, תומר שרון, דליק ווליניץ, עודד יחזקאל ועוד. ב-yes מתוכננים ליהוקים נוספים בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully