וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבילו גיבורים כותבים

ענת קם

11.12.2008 / 13:56

אבי יששכרוף כתב בשישי שעבר בהארץ על לינץ' שעשו מתנחלים בתושבי חברון הערבים, כתב המגזין "דה אטלנטיק מאנת'לי" התרגש

ג'פרי גולדברג הכתב בישראל של הירחון האמריקאי הנחשב "דה אטלנטיק מאנת'לי", הגדיר היום בטורו באתר האינטרנט של המגזין את כתב הארץ אבי יששכרוף "הגיבור החדש שלי". גולדברג התייחס לכתבתו של יששכרוף מיום שישי שעבר, בה הוא כותב כי יחד עם עיתונאים אחרים סייע במניעת לינץ' יהודי במשפחה פלסטינית במהלך פינוי בית המריבה בחברון.

בתכתבו תיאר יששכרוף את האירוע: "אני יורד במהירות לוואדי ונתקל בשלושה חיילים. אחד שואל: "מה אתה רוצה ממני, שלושתנו אחראים כאן על כל הגזרה", ומצביע על פני כל הוואדי. 'תשתמש בקשר לבקש עזרה', אני מבקש. אך הוא עונה כי אין ברשותו מכשיר. קבוצת עיתונאים מגיעה סמוך לבית. התלבטות. מה עושים. אין כוחות ביטחון בסביבה וכעת השבאבניקים החליטו לסמן את העיתונאים כמטרה. אנחנו קוראים למאבטחים מקרית ארבע להתערב ולעצור את הלינץ'. אך הם פשוט מכתרים את הבית כדי למנוע הגעה של 'עזרה פלשתינית'".

בטורו התייחס גולדברג אף לתושבי חברון: "כתבתי על המתנחלים בחברון בעבר והצגתי את קיוצניותם, אבל צריך להגיד את זה שוב ושוב: הם בושה ליהדות. כפי שהמנוח יצחק רבין הגדול אמר על ברוך גולדשטיין ותומכיו הדגנרטים: 'אתם עשב שוטה. היהדות הרגישה מקיאה אתכם מתוכה. מיקמתם את עצמכם מחוץ לחומת החוק היהודי, אתם בושה לציונות ומבוכה ליהדות".

אבי יששכרוף אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני חייב להודות שזה מאוד מפתיע אותי. מעולם לא נפגשנו או דיברנו, אני לא מכיר אותו. מאוד הופתעתי, לא כל כך הבנתי על מה ולמה נכתבו הדברים. היה שם אירוע קשה, נקלעתי במקרה לסיטואציה ואני חושב שכל אחד היה נוהג באותה הצורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully