וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמים גל גדות

וואלה! ברנז'ה

10.12.2008 / 16:17

שתי סוכנויות גדולות בארצות הברית ייצגו את גל גדות בהוליווד. בישראל היא נשארת עם לוק. נו מה?

הדוגמנית גל גדות תהנה מייצוג משותף של שתיים מהסוכנויות המובילות בארצות הברית. מנכ"ל סוכנות לוק ירון ליכטנשטיין ומאיר כהן סמנכ"ל הסוכנות, נפגשו לאחרונה עם ראשי ICM agency ו- One managementולאחר משא ומתן ממושך, סוכם כי שתי הסוכנויות ייצגו במשותף את גדות ובעתיד הקרוב יטפלו במיוצגים נוספים של סוכנות "לוק".

בסוכנות ICM agency מיוצגים וודי אלן, דנזל וושינגטון, האלי ברי, אורלנדו בלום, רוזריו דוסון, כריסטינה ריצ'י ואחרים. סוכנות One management הממוקמת בניו יורק, מייצגת דוגמניות-על בינלאומיות בהן: אווה הרציגובה, קלאודיה שיפר, אימאן, בר רפאלי ועוד. בסוכנות פועלות מחלקות משחק ומוסיקה בהן מיוצגים: אמילי דה רבין ("אבודים"), הולי ואלאנס, פרנסס מקדרמונד, דוראן-דוראן, אנטוני קידס, לו ריד ועוד.

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות "לוק": "התעקשנו על שיתוף הפעולה על מנת למקסם את אפשרויות העשייה של השניים בתחומי המשחק והדוגמנות בארצות הברית. זה הישג משמעותי לסוכנות ולגל, המוכיח שיש ביקוש לשחקנים ישראלים וכזה המאפשר מיקוח עם ראשי סוכנויות המייצגים בשוטף כוכבים בינלאומיים".

גדות מככבת בסרט הקולנוע "מהיר ועצבני 4" לצידם של וין דיזל ופול ווקר, הסרט אמור לצאת למסכים במאי 2009 ויכלול סבב בכורות מתוקשר ברחבי העולם. בימים אלה היא מובילה את הקמפיין של "קסטרו" ומככבת ב"פסטיגל". עם סיום ההופעות בארץ היא תטוס יחד עם ליכטנשטיין לצילומי השלמה לסרט ולסבב פגישות בניו יורק ובלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully