וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באינטרוויזיה: גיא אליאב מונה למנכ"ל נענע 10

ענת קם

11.12.2008 / 17:17

מנכ"ל חברת בלוג TV של תפוז, יחליף את זאב חספר מנכ"ל נענע 10 שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו

מנכ"ל תפוז לשעבר גיא אליאב מונה למנכ"ל נענע10. אליאב, היום מנכ"ל החברה הבת בלוג TV, יחליף את זאב חספר אשר הודיע על עזיבתו בשבוע שעבר. אליאב החל את דרכו בתפוז ב-1999. שנה לאחר מכן תוכננה הנפקת האתר אולם עם התפוצצות הבועה הוא נמכר לבסוף לאילן בן דב. לאליאב מיוחסת ההנפקה המוצלחת של "תפוז" במארס 2006, אז גייסה החברה כ-24 מיליון שקל.

מינויו של אליאב הוסכם הן על מנהלי ערוץ 10 והן על מנהלי נטוויז'ן, השותפות בנענע10. הוא גבר על כמה מועמדים אחרים, בהם שרגא מור מנכ"ל MSN-ישראל לשעבר.

אליאב פתח בלוג בישראבלוג שבאתר נענע 10. בפוסט שפירסם כתב: "מאז ומעולם חשקתי בישראבלוג, היום גם מותר לגלות שלא אשרו לי לרכוש את האתר בחצי מיליון שקלים. כמו בארצות הברית, גם בישראל התוכן האמיתי נמצא לא באתרים כמו הניו יורק טיימס אלא באתרי הבלוגים. מייקל ארינגטון ופרז הילטון צמחו מתוך בלוגים וישראבלוג הוא הפלטפורמה הנכונה לזה".

יו"ר דירקטוריון נענע 10 ומנכ"ל 013 נטוויז'ן, ריצ'רד הנטר מסר היום: "גיא הוא אחד מעמודי התווך של תעשיית האינטרנט בישראל ואין מתאים ממנו לתפקיד מנכ"ל נענע10. ניסיונו הרב והמומחיות שצבר במהלך השנים ישרתו את נענע10 ויאפשרו לה להמשיך לשגשג ולצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully