וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא העיר שלו

ענת קם

14.12.2008 / 14:09

העיריה לא אהבה את הרעיון שאורי שאלתיאל יערוך את מוסף 100 שנה לתל אביב, ועורכי מעריב נאלצו לוותר על מינויו. המוסף, אגב, בוטל

בעיתון מעריב החליטו לבטל מינוי של אורי שאלתיאל, לשעבר עורך המקומון "העיר", לעורך מוסף 100 שנה לתל אביב בעקבות דרישה של עיריית תל אביב, שבשיתוף עמה היה אמור לצאת המוסף. יצויין כי בסופו של דבר הוחלט במעריב לא להוציא לאור את המוסף לאחר שעורכי העיתון ראו שלא יוכלו לעמוד בלוח הזמנים המתבקש.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כבר כשהוצעה המשרה לשאלתיאל, הוא הביע הסתייגות מההצעה וציין כי מינויו עשוי לפגוע בשיתוף הפעולה עם העירייה, בשל עברו כעורך "העיר" והביקורת על ראש העיר רון חולדאי שנמתחה בעיתון בתקופה זו. חששותיו של שאלתיאל התאמתו כשעורכי מעריב הודיעו לו שהלל פרטוק, דובר העירייה, מסרב לעבוד עמו.

בעירייה טוענים כי ההתנגדות לעבודה עם שאלתיאל הייתה ממניעים מקצועיים בלבד ומתוך מחשבה שאינו מתאים לעריכת המוסף המסויים הזה, ללא קשר לעברו כעורך "העיר". דובר העירייה, הלל פרטוק, אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנשים היו רוצים לחשוב שאורי שאלתיאל נדחה בגלל עברו ב'העיר'. עורכים נוספים שהוצעו על ידי מעריב נדחו על אותו בסיס מקצועי. אנחנו ראינו לנגד עינינו ראינו מוסף עם תפיסה מסוימת שלוקחת אלמנטים מהעבר וההווה ומשלבת ביניהם. להכניס איכות ספרותית בהגשה עיתונאית, משהו עם חיי מדף ארוכים. לא חשבנו ששאלתיאל נכון לתפקיד הזה".

אורי שאלתיאל אמר בתגובה: "אני מעריך ומוקיר גם את דורון גלעזר וגם את רותי יובל, אני חושב שהם עורכים מצוינים ואין לי דבר נגדם". ממעריב נמסר בתגובה: "עורכי העיתון החליטו כי לא יוכלו להוציא את המוסף המתוכנן, משום שהמשימות העומדות בפניהם אינן מאפשרות להן לפנות מזמנם ולהיות מעורבים באופן אישי בהוצאת המוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully