וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה גולן וירון דקל זוכי פרס סוקולוב

ענת קם

15.12.2008 / 12:34

גולן זוכה בפרס מפעל חיים על שידור יומן הבוקר של קול ישראל, דקל יקבל את הפרס עלהצטיינותו כשליח רשות השידור בארצות הברית

פרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית יוענק השנה לאנשי קול ישראל אריה גולן וירון דקל. עם חבר השופטים בראשותה של פרופ' זהר שביט, נמנו בן דרור ימיני, גיא לשם, פרופ' פייסל עזאיזה וסבר פלוצקר.

גולן, 61, יקבל פרס מפעל חיים על יומן החדשות "הבוקר הזה" ברשת ב'. מנימוקי הוועדה: "המשדר שיצר גולן כבש לעצמו מקום מוביל בתוכניות הבוקר והוא קובע במידה רבה את השיח הציבורי לאותו יום ומאופיין בהגשה עניינית, בפרישה רחבה ומעמיקה של נושאים ובהגינות עיתונאית".

גולן מגיש את יומן הבוקר "הבוקר הזה" ברשת ב', מאז 1995ומוביל שידורים פוליטיים ושידורים מיוחדים אחרים. הוא החל את הקריירה העיתונאית שלו בגלי צה"ל, שימש בין היתר ככתב מדיני, ככתב פרלמנטרי וכשליח רשות השידור בוושינגטון. ב-1973, הגיש את מהדורת החדשות המיוחדת ביום כיפור ובישר על פרוץ המלחמה. בשנת 1983 היה העיתונאי היחיד שראיין את מנחם בגין לאחר פרישתו מראשות הממשלה והסתגרותו בביתו.

ירון דקל יקבל את הפרס על הצטיינותו כשליח רשות השידור בארצות הברית ובעיקר בכתבות העומק שהכין על יהודי אמריקה מזוויות שונות, על נבכי הפוליטיקה בארצות הברית והשפעתה על יחסי ארצות הברית וישראל, ועל מערכת הבחירות בארצות הברית, כמו גם על כתבותיו בתחום הפוליטי-מדיני, המתאפיינות בעומק ובעבודה עיתונאית אמינה, מקצועית ובלתי מתפשרת.

עיריית תל-אביב-יפו מעניקה את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה ע"ש נחום סוקולוב משנת 1954. בשנת 1981, לנוכח העלייה בחשיבותה של העיתונות האלקטרונית, החליטה העירייה להעניק את פרס סוקולוב גם לעיתונות האלקטרונית בעברית. הפרסים יוענקו לזוכים בטקס חגיגי שיתקיים בתאריך ה-5 בינואר 2009, במרכז ענב לתרבות, במעמד ראש עיריית תל??אביב-יפו, רון חולדאי, בהשתתפות חבר השופטים, חתני הפרס והזוכים בפרס משנים קודמות. גובה הפרס 18,000 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully