וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף של שבוע סוף?

ענת קם

15.12.2008 / 12:51

בערוץ 10 החליטו לשבץ את העונה השניה של "הישרדות" בימי שידור של רשת - רביעי ושישי. נתי דינר: "הצפיה של ילדים ונוער עולה בשישי"

העונה השנייה של "הישרדות" תשודר בערוץ 10 בימים רביעי ושישי החל מיום רביעי הבא 24/12. עונה זו צולמה באיי הפנינה, דרומית לפנמה, בתקופה גשומה במיוחד. עשרים המתמודדים שחולקו לשני שבטים בארו (על שם הר געש גדול) וקניבה (על שם השבטים אוכלי האדם שחיו במקום) “נחטפו" על ידי ההפקה במפתיע והוטסו לאיים. בין המתמודדים רופא, עורך דין, איל הון, בנקאית, סטודנטית ועוד. השנה צולמו באותו לוקיישן גם גירסאות "הישרדות" של בולגריה וסרביה. את התכנית עורך רועי סטריטקובסקי.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה ערך הערוץ סקר בקרב קהל היעד של הסדרה ממנו עלה כי רוב הצופים מעוניינים לצפות בפרק אחד באמצע השבוע ופרק אחד בסוף שבוע. נתי דינר, סמנכ"ל האסטרטגיה של ערוץ 10, הסביר היום לוואלה! ברנז'ה את השיקולים מאחורי המעבר משבת לשישי: "הייתה לנו התלבטות גדולה, כי השיבוץ בשנה שעברה באמת הוכיח את עצמו. החלטנו להשאיר פרק ברביעי ואת הפרק בסוף השבוע החלטנו להעביר לשישי, כי ראינו שהצפייה של ילדים ונוער בתכנים שאטרקטיביים להם עולה בשישי בערב. רצינו להחזיר את חווית הצפייה המשפחתית של שישי בערב וכיוון ש 'הישרדות' היא התכנית הכי משפחתית שהייתה היום בטלוויזיה חשבנו שיום שישי הוא היום המתאים בשבילה", אמר דינר.

בערוץ 10 מבטיחים עונה מושקעת, מסוכנת ומפתיעה יותר. ליאת פלדמן, מנהלת התכניות של הערוץ, סיפרה על ההבדלים מהעונה הקודמת: “שנה שעברה הייתה עונה מדהימה, זו הייתה פעם ראשונה של הפקה בסדר גודל כזה. השנה התבגרנו והקשחנו את לבנו, למדנו לא למצמץ מול המתמודדים ולא להתבלבל מהעקיצות או מירידה במשקל. הדבר האחרון שאנחנו רוצים, בחברת ההפקה ובגוף המשדר, זה שמישהו ייפגע. בשנה שעברה היינו יותר קלים על ההדק של התמיכה. השנה מי שבא למשחק יודע שהוא בא למשחק והגבנו בחומרה לכל ניסיון למתוח את הגבולות, כמו לנסות ליצור קשר עם המקומיים".

הזוכה ב"הישרדות - איי הפנינה" יקבל פרס בשווי מיליון שקלים הכולל ג'יפ סובארו B9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully