וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי ב.י

ענת קם

16.12.2008 / 12:08

ערן ב.י עוזב את תפקידו כמנהל חטיבת ההפקות של JCS, סער יוגב, המפיק הראשי של החברה, יחליף אותו

סער יוגב מונה היום למנהל חטיבת ההפקות של קבוצת JCS במקומו של ערן ב.י, שיפרוש בסוף השנה לאחר שלוש שנים בתפקידים ניהוליים שונים ויחזור לעבודתו כתסריטאי ועורך תוכן. יוגב, 39, היה המפיק הראשי של החטיבה בשנה האחרונה ובמסגרת תפקידו הפיק את העונה השביעית של "החיים זה לא הכל" והעונות החדשות של "הבורר" ו-"המקום".

קודם לעבודתו ב- JCS הפיק יוגב תכניות מצליחות רבות, בהן "אסתי המכוערת" ו-"לגעת באושר”, הדרמה "הבלדה על ארי ודרצ'י" והסדרה "בשורות טובות”, אותה הפיק באמצעות חברת הפקות עצמאית בבעלותו, סהר הפקות. כמו כן, במקביל להיותו מפיק טלוויזיה בולט, הפיק יוגב בשנתיים האחרונות גם את פסטיבל הקולנוע הבין-לאומי בירושלים. JCS הפקות מקבוצת JCS, נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות והותיקות בתחום ומפיקה תכניות בולטות לערוצים המסחריים ו-HOT.

ערן ב.י מסר: "JCS ככלל וגבי רוזנברג בפרט היו לי בית ומשפחה במשך שלוש השנים האחרונות וימשיכו להיות כאלה עבורי עכשיו כיוצר. לאחר מספר שנים בתפקידי ניהול, אני רוצה לחזור לשולחן הכתיבה ולעסוק במה שאני הכי אוהב – לכתוב תסריטים. אני משאיר את המושכות בידי סער יוגב, שאין מפיק טוב ממנו, ובידיו גם אפקיד את יצירותי הבאות".

גבי רוזנברג, מנכ"ל קבוצת JCS מסר: "המינוי של סער מבטא את הצורך של חטיבת ההפקות של JCS, כמו של שאר גופי ההפקה והשידור בישראל, להתארגן מחדש נוכח המציאות החדשה שנוצרה. מינויו משקף את מדיניות הקבוצה לחזק את יכולות ההפקה והפיתוח של החטיבה ולצמצם את צוות המנהלה שלה, וזאת לאור המצב בכלל ובעטין של מגבלות הרגולציה הארכאיות המוטלות על JCS עקב החזקות מר לאודר בערוץ 10. נעניתי לבקשתו של ערן לאפשר לו להתפתח כיוצר ואני שמח שסער קבל את הצעתי לעמוד בראש JCS הפקות. סער מפיק מקצועי ומוכשר. אני מכיר אותו שנים רבות ומשוכנע שהוא יעמוד בהצלחה באתגר המורכב שהוא קבל על עצמו. זאת גם ההזדמנות להודות לערן, אני מאחל לו שיעשה חיל כיוצר ובטוח שדרכנו עוד תצטלבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully