וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו ירושלים עתר לביטול המכרז

ענת קם

16.12.2008 / 15:09

בעתירה נטען כי יו"ר הרשות השנייה הייתה נחושה להעניק את הזיכיון לרדיו הבירה ולמרות שפסלה את עצמה המשיכה להיות מעורבת בדיונים

רדיו ירושלים עתר היום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מתן הזיכיון לקבוצת "רדיו הבירה" להפעלת הרדיו האזורי בירושלים. העותרים טוענים כי המכרז התנהל בצורה לקויה והיה מוטה מלכתחילה. בנוסף, נטען כי "רדיו הבירה" לא עמדה בתנאי הסף של המכרז ולכן לא יכולה לקבל את הזיכיון להפעלת התחנה.

בעתירה שהוגשה היום באמצעות עורכי הדין איל רוזובסקי ותמיר כהנוב ממשרד צלרמאיר-פילוסוף, טען הרדיו כי יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש הייתה נחושה להעניק את הזיכיון לרדיו הבירה ולמרות שלכאורה פסלה את עצמה המשיכה להיות מעורבת בדיוני המכרז. בהמשך נכתב כי "הרשות השנייה פעלה לאורך כל שלבי המכרז באופן לא שוויוני ובאופן מגמתי לטובת רדיו הבירה", מגמתיות שהתבטאה לכאורה בכך שהרשות אפשרה לרדיו הבירה לתקן פגמים מהותיים בהצעה לאחר הגשתה.

לפני כחודשיים עתר רדיו ירושלים לבית המשפט המחוזי בירושלים, לפני קיום המכרז, בדרישה למנוע את קיום המכרז ולפסול את קבוצת רדיו הבירה. באותו יום ניתן צו מניעה נגד המכרז, אולם כשלושה שבועות לאחר מכן קבע בית המשפט כי המכרז יתקיים כסדרו.

בקבוצת רדיו הבירה סירבו להגיב לידיעה, מהרשות השניה נמסר כי הם לומדים את העתירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully