וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרוויזיה משנה את פניה

ענת קם

17.12.2008 / 11:49

זאב חספר, מנכ"ל נענע 10 היוצא, הודיע היום בפוסט שפירסם כי האתר יעבור בקרוב שינוי ועיצוב מחדש. כנסו, יש דוגמה בפנים

אתר נענע10 יעבור שינוי נוסף בעיצוב ובימים הקרובים תעלה גרסה מעודכנת שלו. מנכ"ל האתר היוצא, זאב חספר, הודיע היום בפוסט שפירסם בבלוג של האתר כי בעקבות תגובות הגולשים לעיצוב החדש של האתר, שעלה בחודש יולי האחרון, הוחלט על שינויים נוספים. לדברי חספר, השינויים יכללו את הבהרת הרקע הכללי של העמודים, ביטול ההבלטות הצבעוניות של הכותרות בהפניות, יצירת אפשרויות חדשות של הצגת קבוצות של כותרות, הנהגת כלי ניווט נוספים ומסורתיים יותר ועוד. בנוסף, ישודרג סרגל הניווט האישי של האתר, naname.

מאז הושק האתר החדש של נענע 10 ביולי השנה, בעיצובו של מעצב העל נוויל ברודי ובהשקעה של מליון שקל, הנמתחה עליו ביקורת רבה. החשיפה לאתר בסקר TIM לא עלתה כמצופה ובסקר TIM האחרון, שמדד את חודש אוקטובר הוא אף ירד לראשונה אל מתחת ל-30% חשיפה (אולם עלה חזרה ל-33.1% ב-TIM של חודש נובמבר).

בבלוג כתב חספר: "ביצוע המהלך הנוכחי של שינויים ושיפורים אין פירושו שלא יהיו שינויים בהמשך, להפך: בכוונתנו להעלות מדי כמה שבועות תוספות, שיפורים וחידושים אשר מטרתם לתת שירות רחב יותר ונח יותר לגולש... זה לא תמיד פשוט (זה בעצם אף פעם לא פשוט), אבל אם לא ננסה לשנות ולהתחדש, בסופו של דבר לא נצליח לתת שירות הולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully