וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקה איכותית, אופנה ברמה גבוהה

ענת קם

17.12.2008 / 15:27

ערוצים חדשים יתווספו לחבילת ה-HD של HOT וישדרו קליפים, תכניות ילדים ותצוגות אופנה. לכבוד המשבר יתווסף גם ערוץ בלומברג

HOT מגדילה את חבילת ה-HD ללקוחותיה ומוסיפה שני ערוצים חדשים ובלעדיים, MTVN HD ו-FTV HD. ערוץ המוזיקה הטלוויזיוני החדש באפיק 519 ישדר קליפים, הופעות חיות, סדרות, אירועים והפקות מקור של ערוץ MTV ומגוון תוכניות ילדים של ערוץ ניקלודיאון ברזולוציה גבוהה. ערוץ האופנה החדש שישודר באפיק 521 ישדר תכניות חדשות בתחום הלייף סטייל ואופנת העילית מכל רחבי העולם כולל תצוגות אופנה גדולות בפורמט HD.

הערוצים החדשים מתווספים לחבילת התוכן ברזולוציה גבוהה שמציעה HOT ללקוחותיה וכוללת את הערוצים ערוץ HOT Definition HD , ערוץ EuroSport HD, ערוץ National Geographic HD, ערוץ VOOM HD וערוץ ספורט 5 HD.

רון הרמלין, מנהל הערוצים של HOT מסר: "HOT גאה להוביל את תחום ה- HD בישראל ולשדר שבעה ערוצי HD שעלו בתוך כשנה לצד ה- HOT VOD HD שקיים רק ב- HOT. תוך פרק זמן קצר הצליחה HOT לחזק ולהעשיר את היצע התוכן בעולם ה- HD ולהשיק בו זמנית ערוצי HD חדשים עם גופי השידור המובילים בעולם בבכורה עולמית".

לצד ערוצי ה-HD החדשים, מציעה HOT ללקוחותיה החל מהשבוע את ערוץ הכלכלה והעסקים האמריקאי "בלומברג" שישודר בערוץ 72 כחלק מחבילת עסקים חדשה. הערוץ יהיה פתוח לכל לקוחות החברה עד ה-1 בינואר. ערוץ בלומברג משדר 24 שעות ביממה עם עדכונים שוטפים משוקי ההון של ניו יורק, לונדון וטוקיו ומקבץ חדשות מעוד עשרות מוקדים ברחבי העולם, כולל שלוחה בתל אביב. מוקדם יותר השנה ערוץ בלומברג הקדיש שבוע של תשדירי סיקור שכיסו את תחומי הכלכלה הישראלית עם תוכנית מיוחדת בשם "Inside Israel".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully