וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוגרמציה של הישרדות

ענת קם

20.12.2008 / 21:04

ברשת נערכים לעליית "הישרדות" בימים רביעי ושישי ומסתמן כי "כלבוטק" והחיים זה לא הכל" יעברו לחמישי. רשת: "אין שינויים בלוח"

איך ייראה לוח השידורים של רשת עם עליית "הישרדות" בערוץ 10? בזכיינית בודקים אפשרות לשנות את שיבוץ התכניות בלוח השידורים, במטרה להשיב מלחמה בערוץ 10 שהחליט לשבץ את העונה השניה של "הישרדות" בימים רביעי ושישי.

התכנית "כלבוטק" שמשודרת נכון לעכשיו בימי רביעי, היא התכנית הנצפית ביותר של הזכיינית ומאז עלתה היא נמצאת מדי שבוע במקום השלישי של טבלת הצפייה השבועית, מיד אחרי שני משדרי "האח הגדול" של קשת. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשלב זה נבחנת אפשרות להעביר את "כלבוטק" ואת הסיטקום "החיים זה לא הכל" ליום חמישי, ולשדרן מול המשחק של מכבי תל אביב בכדורסל שמשודר בערוץ 10. תכניתו של ניסים משעל צפויה להישאר בימי רביעי.

בכיר ברשת סיפר לוואלה! ברנז'ה: “הראייה ברשת היא כרגע בשני צירי זמן, עד "המירוץ למיליון" ואחרי העלייה שלה. כרגע המגמה היא להחזיר ל-10 בימים האחרים שלנו, להעביר את תכניות יום רביעי לחמישי ואת 'שבוע סוף' למוצאי שבת. לגבי 'המירוץ למיליון', אחת האפשרויות שנשקלות היא לשבץ אותה מול 'הישרדות' ביום רביעי ולפניה את 'כלבוטק' שמהווה מקפצת רייטינג טובה”.

לעומתו, בכיר אחר בזכיינית מציג תסריט שונה: “ערוץ 10 עושה טעות אסטרטגית ללכת נגדנו ברביעי ושישי. כשיעלה 'המירוץ למיליון' הכל ישתנה. בבוא העת, ככל הנראה, 'המירוץ למיליון' תשודר בחמישי ושבת ואז נחזיר ל-10 בימים האחרים שלנו".

ברשת עצמה טרם הוחלט אם ומה יהיו השינויים שייערכו. יצוין כי בשלב זה לא קיבלו אף אחת מהתכניות המובילות - “כלבוטק" ו-”שבוע סוף" - הודעה רשמית על העברתן ליום אחר.

מרשת נמסר: “אין שינויים בלוח השידורים", רפי גינת אמר לוואלה! ברנז'ה: "לא קיבלתי הודעה על שינוי בשיבוץ של 'כלבוטק'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully