וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ירוק, או עלה לניידת

ענת קם

21.12.2008 / 14:34

ליאורה גולדנברג-שטרן התלוננה ללשכת עורכי הדין נגד עו"ד רפאל גרוס. גרוס: "היא פרסמה ידיעה שיקרית כדי למנוע את בחירתי"

ליאורה גולדנברג-שטרן, כתבת החברה של מעריב, הגישה לאחרונה ללשכת עורכי הדין תלונה נגד עורך הדין רפאל גרוס, חבר הנהלת מפלגת "עלה ירוק". בנוסף שלחה גולדנברג-שטרן באמצעות עורך הדין אבי תגר מכתב ובו דרשה מעו"ד גרוס התנצלות.

גולדנברג-שטרן טוענת, כי עורך הדין גרוס הטריד אותה באי-מיילים הכוללים דברי נאצה והערות מיניות פוגעניות. גולדנברג-שטרן מתייחסת למכתבים ששלח גרוס לכאורה תחת השם "ג'ו פלקונטי". בתלונתה נכתב כי "סגנונו של עורך הדין גרוס, לשונו הבוטה והגסה, דברי ההבל שהוא שלח לי, כל אלו אינם הולמים התנהגות של עורך דין, ועושה שם רע ביותר לקהילת עורכי הדין".

במוסף "סופשבוע" מה-28 בנובמבר התפרסמה במדור "ליאורה" ידיעה לפיה עורך הדין גרוס מתמודד על מקום ברשימת מפלגת "עלה ירוק". במסגרת התגובות לידיעה אמר יושב ראש המפלגה אוהד שם-טוב כי "מדובר באדם שעושה צחוק מהמפלגה". בהמשך אמר שם-טוב כי גרוס נוהג לשלוח מיילים בשם "ג'ו פלקונטי". יצוין, כי באחד המיילים שנשלחו לגולדנברג-שטרן הזדהה פלקונטי כעורך הדין רפאל גרוס.

לאחר הפרסום החלה גולדנברג-שטרן לקבל מיילים מאותו פלקונטי, ששלח לה טקסטים לפני שפורסמו כרשומות בבלוג שלו. הטקסטים, שהוגדרו כסאטיריים, כללו בין היתר רמיזות מיניות בוטות. בנוסף, באחת הרשומות נכתבה התייחסות מפורשת לגולדנברג-שטרן, בה נכתב "כל ג'יפה וביוב נבלעים בשקיקה ע"י ליאורה זו שמקיאה אותם לקוראי העיתון".

תגובות: אני סאטיריקן

עורך הדין רפאל גרוס מסר בתגובה: "ליאורה פירסמה שאמרתי למישהו לשתות שתן, על אף שאמרתי לה שזה לא נכון ושתביא לזה הוכחה. אני לא מכיר את התלונה בלשכת עורכי הדין, ואף ביררתי ברגע שאראה את התלונה אגיב. בכוונתי להגיש נגד ליאורה תלונה על הוצאת דיבה פלילית ולא רק אזרחית, בעקבות ניסיון להשפיע באמצעים פליליים על ההליך הדמוקרטי של הבחירות למפלגה ושל הבחירות לכנסת בכלל. לפני כשבוע וחצי פורסמה ידיעה שברור לה שהיא שקרית כדי למנוע את היבחרי. הגשתי גם בקשה לעיתון מעריב שישעה אותה בעקבות הפרסומים האלה. הגברת צבועה מאוד, משום שעד לפני שבוע וחצי הייתי הסאטיריקן הכי טוב והכי מוצלח במדינה ומרגע שכתבתי סאטירות נגדה הפכתי לאויב הציבור מספר 1. לה כרכילאית יש כוח עצום וכולם פוחדים ממנה, זו הפעם הראשונה שמישהו מחזיר לה באותה מטבע".

ליאורה גולדנברג-שטרן: "חבל מאוד שעורך הדין גרוס לא מעודכן בפרטים, כי כבר בבוקר הספקתי לדבר עם פקידה בכירה בלשכת עורכי הדין שביקשה ממני פרטים נוספים, בהם מספרי טלפון כדי לשגר אליו את כל הדוקומנטים המבהילים שהוא טרח לעשות לי צונאמי שלהם במשך מספר ימים. מוטב לו לעורך דין גרוס שלא ארד לרמתו ולא אנצל בצורה צינית את תביעותיו ואת הטרור הרגשי והנפשי שהוא מפיל על קרובים לו. המשכיל בעת ההיא יידום כי סוף מעשה במחשבה תחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully