וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב בגן ילדים

ענת קם

22.12.2008 / 12:41

גננת מתל אביב הגישה תביעת לשון הרע נגד חדשות 2 ומשה נוסבאום בעקבות כתבה שלטענתה פגעה בשמה הטוב ובפרנסתה

גננת מתל אביב הגישה אתמול לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד חברת החדשות של ערוץ 2 והכתב משה נוסבאום על סך מיליון שקלים. בתביעה שהגישה באמצעות עורך הדין אלישע חקק טוענת הגננת כי כתבה של נוסבאום ששודרה בחודש מרץ האחרון גרמה נזק לשמה הטוב, פגעה בעבודתה ואף אילצה אותה לגשת לטיפול פסיכולוגי. בכתבה הוצג גן הילדים של התובעת, בו התקיימה לכאורה סדרה של מעשים בעלי אופי מיני בין הילדים.

הגננת טוענת, כי הכתבה "הוזמנה" על ידי קבוצה של הורים לילדים בגן שניסו לנקום בה וקבוצה זו נתבעת אף היא. הכתבה שודרה בעקבות מקרה אחד בין ילדים בגן, שהתקיים לטענת התובעת מחוץ לשטח גן הילדים. ההורים קבלו על כך שהגננת כשלה בטיפולה באירוע וניסתה לטייחו, בעוד שלדבריה פעלה על פי כל הנהלים ועירבה את כל הגורמים הדרושים.

בכתב התביעה נכתב: "ומה עושים הורים מודאגים הפועלים בתום לב למען שלומם של ילדיהם, נוכח האשמות קשות כל כך כנגד זו אשר אמונה על שלום גוזליהם הרכים? סלקא דעתך שיפנו למשטרה או לרשות מטפלת אחרת כנדרש. לא! הנתבעים מחליטים לגייס את התקשורת, ולהביא לשידורה של כתבה אומללה ולא אחראית במהדורת חדשות, במשבצת של כתבה פלילית, על ידי כתב ידוע ונחשב לענייני משטרה ומשפט, כתבה אשר נושאה מתעלל מינית סדרתי כבן ארבע שנים בלבד בגן הילדים של התובעת בישוב אזור".

עוד כותבת התובעת, כי לאחר שידור הכתבה חלק מן ההורים חשפו בפניה את ה-"דינמיקה השערורייתית" כדבריה שקדמה לשידור הכתבה ומוסיפה שחלק מן ההורים המשיכו לשלוח את ילדיהם לגן גם לאחר חשיפת הילד המתעלל לכאורה. בנוסף, לטענתה היא מזוהה לחלוטין בכתבה למרות שחיסיון זהותה מתבקש במקרה זה וכן כי לא ביקשו את תגובתה לכתבה. הגננת דורשת כאמור מיליון שקלים ופרסום התנצלות.

בחדשות 2 סירבו להגיב לידיעה ואמרה כי העניין יתברר בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully