וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי, מועמד, פרזנטור

ענת קם

22.12.2008 / 13:47

גדעון רייכר מתמודד בבחירות לכנסת אולם ממשיך לפרסם את המכרז של המדינה ואת מכון אברמסון. רייכר: "עד שאבחר אני עדיין ככל האדם. להלחם נגד עישון לא נראית לי פעולה שצריך להפסיק"

העיתונאי גדעון רייכר ממשיך להופיע בפרסומות, למרות שהודיע כבר לפני שבוע על התמודדות ברשימת הגמלאים לכנסת. כך למשל, בעמודי החדשות של מעריב ביום שישי האחרון הופיעה מודעת פרסומות גדולה של "המכרז של המדינה" בכיכובו וכן תשדירים בקולו עדיין משודרים בתחנות הרדיו השונות.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הסביר רייכר כי אינו רואה ניגוד עניינים בעיסוקיו המקבילים: “עד לפני שבוע הייתי אדם פרטי. מרגע שהודעתי שאני מתמודד הפסקתי כל דבר שיש בו סתירה. אני התחייבתי להיות נציב קבילות הציבור של 'המכרז של המדינה ועד שתסתיים תקופת ההתחייבות אני ממשיך לעשות את זה וזה לא סותר את ההתמודדות הפוליטית, להפך. אם אבחר ואפילו כראש ממשלה אני מתחייב להמשיך להיות נציב תלונות הציבור בכל נושא".

עבודתו של רייכר לא מסתיימת בקבלת תלונות הציבור במכרז של המדינה והוא גם מקריין פרסומות של מכון אברהמסון לגמילה מעישון, שעדיין משודרות ברדיו. נזכיר שעיתונאים אחרים שהודיעו על התמודדות לכנסת כמו אורי אורבך וניצן הורוביץ השעו את עצמם מעבודתם.

גם כאן, לא חשב רייכר כי יש פסול במעשיו: “אני נלחם בעישון כל ימי חיי ועד היום מצר על כך שאנו המדינה היחידה בתבל שלא מממשת את החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים ועל כן נתתי את קולי לחברה שגומלת מעישון. בסוף השנה ייגמר ההסכם בינינו ועל כן אוכל להבחר".

לא חשבת שראוי להסיר את התשדירים?

"לא. עד שאבחר אני עדיין ככל האדם. להלחם נגד עישון לא נראית לי פעולה שצריך להפסיק, אני אפסיק כשזה יתנגד לכללים של נבחרי ציבור. עליי להפסיק את כל עיסוקיי כאדם פרטי? ואם לא אבחר? אעמוד בפני שוקת שבורה. בעיניי המלחמה בעישון היא מלחמה מבורכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully