וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עתירת זרמון גולדמן נגד חברת החשמל

ענת קם

22.12.2008 / 16:37

בית המשפט קבע כי אין מקום להתערבותו בהחלטה של חברת החשמל לצאת למכרז חדש. תקע ושקע דוהרים קדימה

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה היום את עתירת משרד הפרסום זרמון גולדמן נגד מכרז הפרסום של חברת החשמל. סגן נשיא בית המשפט, השופט גדעון גינת, קבע היום כי אין מקום להתערבותו בהחלטת חברת החשמל לצאת למכרז חדש, עבור שירותי פרסום ב-2009. בהחלטתו אפשר השופט גינת את קיום המכרז.

משרד הפרסום זרמון גולדמן עתר בתחילת נובמבר לבית המשפט המחוזי בחיפה בדרישה שימנע את המכרז, מאחר שלדבריו לא מיצה את ההסכם בינו לבין חברת החשמל למתן שירותי הפרסום בשנת 2008 ועל כן יש לחייב את חברת החשמל לממש את האופציה שניתנה לה להאריך את ההסכם בשנה נוספת. לטענת זרמון-גולדמן, המשרד היה זכאי שבמהלך 2008 ינוצל רוב התקציב של חברת החשמל המיועד לפרסום בשנה זו, 23.5 מיליון שקלים, ומאחר שהדבר לא קרה היה על חברת החשמל להאריך את ההסכם. חברת החשמל טענה כי ההחלטה אם להאריך את ההסכם נתונה בידיה בלבד ולאחר שבחנה את שירותי זרמון-גולדמן במהלך 2008 החליטה שלא להאריך את ההסכם.

בית המשפט לא קיבל את טענת העותרים כי בהחלטת חברת החשמל היה משום הפרת חוזה ודחה את העתירה. אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום זרמון גולדמן, אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט ולא מתכוונים לערער עליה או להגיש תביעה כספית, אלא להמשיך במסלול של עבודה כי הרי מלכתחילה לא באנו לתבוע כסף אלא את הזכות לתת שירותי פרסום בסכום עליו התחייבה חברת החשמל. אנו ניגש למכרז החדש ומקווים שננצח ושכל משקעי העבר ייעלמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully