וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לחמישי

ענת קם

22.12.2008 / 17:14

בניגוד להכחשות מתחילת השבוע רשת משנה את לוח השידורים לקראת עליית "הישרדות". "המרוץ למיליון" תשודר בחמישי וכך גם "כלבוטק"

רשת מפרסמת את לוח השידורים לחודשים הקרובים. בזכיינית החליטו לא לקחת סיכון ואת הקלף של "המרוץ למיליון" הם שומרים לימים חמישי ושבת. "הישרדות", כזכור בימים רביעי ושישי.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. התכניות "כלבוטק" ו"החיים זה לא הכל" תעבורנה ליום חמישי. בימי רביעי תשודרנה התכניות "משפחה חורגת" ו-"משעל חם"

ערבי שישי ייפתחו בשעשועון "תשיר את זה" עם אסי עזר, אחריו "אולפן שישי" ולאחריה העונה החדשה של "צחוק מעבודה" עם שלום אסייג. "שבוע סוף" לא תתחרה ב-"הישרדות" ותשודר בשבת במהדרות סיכום שבוע מיוחדת, ואחריה "אדרנלין” עם ענת גורן.

מרשת נמסר: "בשבועות האחרונים הכניסה רשת מדי שבוע בין ארבע לחמש תכניות לעשיריית התכניות המובילות, עם לוח איכות ומגוון וכל זה עדיין לפני עלייתו של 'המירוץ למיליון'. כל המותגים החזקים המוזכרים כאן התבססו על שיעורי רייטינג גבוהים של למעלה מ-22 אחוזים. בלוח זה , כבר עכשיו אנחנו מחזקים את ימי חמישי ושבת שעם עליית 'המירוץ' יהפכו לימים החזקים ביותר בשבוע. ימי רביעי ושישי מהווים אלטרנטיבה ראויה לצופים המחפשים תוכן שאינו ריאליטי ומהווים חלופה עדכנית ואיכותית. הבחירה של ערוץ 10 לשדר את 'הישרדות' בימי רביעי ושישי רק אתגרו אותנו לשמור על נתח גדול של תוכניות בעשירייה הראשונה. אנחנו מתכוונים להשיג יעד זה בעזרת ההתמקדות במותגים החזקים: 'המירוץ למיליון', 'כלבוטק', 'שבוע סוף', 'משפחה חורגת' ו 'החיים זה לא הכול'”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully