וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים ראשונים למיזוג בין רשת לערוץ 10

אופיר בר-זהר

22.12.2008 / 18:09

נציגים של בעלי השליטה בזכייניות נפגשו ודנו בנושא; המיזוג יבוא על רקע ההפסדים של שתי הזכייניות

מגעים ראשונים למיזוג בין רשת לערוץ 10 - ל-TheMarker נודע כי נציגים של בעלי השליטה בזכייניות נפגשו ודיברו על העניין. לפי מקורבים לעניין אם אכן ייצא המיזוג לפועל, מנכ"ל רשת יוחנן צנגן יהיה זה שצפוי לעמוד בראש הזכיינית החדשה.

רשת וערוץ 10 נחשבות לזכייניות החלשות יותר בשוק כיום, כאשר קשת עוברת את שתיהן מבחינת רייטינג ומגיעה להכנסות דומות, למרות שהיא משדרת רק שלושה ימים בשבוע - לעומת רשת שמשדרת ארבעה ימים וערוץ 10 שמשדר שבוע שלם. מיזוג בין הזכייניות יביא לחיסכון בהוצאות בשל איחוד מערכות, החל מעובדים בתפקידים מקבילים ועד לעלויות שכירת משרדים. מיזוג גם יביא להגדלת כוחה של הזכיניית בחוזים מול משרדי הפרסום.

המשבר הכלכלי הגלובלי שמתרחש בימים אלה מהווה מאיץ למגעים, כאשר מצבו של שוק הפרסום צפוי להיות גרוע בשנת 2009. ערוץ 10 מפסיד סכומים נכבדים מיום הקמתו ובעליו הפסידו כבר יותר ממיליארד שקל. הערוץ מפסיד בשלב זה סכום מוערך של 12 מיליון שקל בחודש. גם מצבה של זכיינית ערוץ 2 רשת אינו מהמשופרים כאשר היא צפויה להפסיד תפעולית סכום של כ-30 מיליון שקל ב-2008. בעבר עלתה האפשרות כי זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת יתמזגו. העניין עלה על הפרק מספר פעמים אבל לא יצא לפועל בסופו של דבר.

ממשרדו של יוסי מימן נמסר כי "איננו נוהגים להתייחס לספקולציות". מדוברו של רון לאודר נמסר כי "אנחנו לא מגיבים לספקולציות". את תגובתו של ארנון מילצ'ן לא ניתן היה להשיג. ממשרדו של יוסי רוזן, יו"ר רשת, נמסר כי "איננו מגיבים לשמועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully