וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן יצחייק שלח/ה לך נדנוד עכשיו

ענת קם

24.12.2008 / 11:34

עורך המשנה הפורש של ynet מונה למפיק הראשי של חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל. יהיה אחראי על בניית אסטרטגיית התוכן של החטיבה

אילן יצחייק, עורך המשנה של ynet לשעבר, מונה למפיק הראשי של חטיבת האון-ליין החדשה במיקרוסופט ישראל, בתקן סמנכ"ל תוכן. לפני כחודש הודיע יצחייק על עזיבתו את ynet, שהיה בין מקימיו. בתפקידו החדש יהיה יצחייק אחראי על בניית אסטרטגיית התוכן של החטיבה ועל יישומה, בשילוב שורה של כלי אינטרנט שהשיקה מיקרוסופט לאחרונה ועתידה להשיק במהלך השנה הקרובה. הכלים והתכנים יוצעו לגולש באמצעות הפורטל MSN.

יצחייק יצטרף אל סמנכ"ל השיווק ליאור צורף שהיה מנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי במיקרוסופט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי אורי לנדא שהיה מבכירי הפורטל תפוז והמשנה למנכ"ל האתר וסמנכ"ל המכירות אסף מור, ממקימי כלכליסט ולשעבר סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט. בכך הושלמה הרכבת הנהלת החטיבה החדשה של מיקרוסופט ישראל.

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין, מיקרוסופט ישראל: " אנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה, שבה הגבולות בין רשתות חברתיות, תוכן גולשים, כלי תקשורת ותוכן מערכתי מטשטשים. מיקרוסופט מעוניינת להוביל את המהלך הזה. על מנת להתאים אותו בצורה הטובה ביותר לגולש הישראלי, אנחנו שמחים לגייס למשימה הזו את אחד מאנשי התקשורת הוותיקים בתחום האינטרנט בארץ, שלמד להכיר את הגולש הישראלי באופן הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully