וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסר התשלומים

ענת קם

25.12.2008 / 17:39

שמיים טרם שילמה משכורות לעובדי "הבלוק" שהתכנסו לטכס דרכי פעולה. שמיים: "עובדים שישבו עם ההנהלה קיבלו את כספם"

עובדי ההפקה של תכנית הריאליטי "הבלוק" שמפיקה חברת שמיים מבית ענני תקשורת נפגשו אתמול (רביעי) לדון בדרכי פעילות נוכח העובדה שהם אינם מקבלים משכורת מזה מספר חודשים . כפי שפורסם ב-TheMarker ביום ראשון האחרון, פנו העובדים, כולם עובדים כפרילנס, לסמנכ"ל התכניות של שמיים דני חיימוביץ' במחאה על שלא קיבלו את שכרם. יצויין כי מדובר בכמאה עובדים, חלקם משתייכים לאיגודי היוצרים.

אחד העובדים סיפר לוואלה! ברנז'ה כי שמיים ביקשה מהם "הנחה" של 50%, כלומר תשלום של מחצית מהשכר ולאחר מכן הסכימו לתשלום של חלק גבוה יותר מהשכר. עם זאת, המשא ומתן בין שמיים והעובדים התפוצץ וכרגע אין פתרון, כשישנם עובדים שלא קיבלו גם את משכורות ספטמבר ואוקטובר.

דביר בר, דובר חברת שמיים, מסר בתגובה: "בהפקת התכנית 'הבלוק' התגלו חריגות תקציביות. הנהלת החשבונות של חברת שמיים בודקת בימים אלו את החריגות ולכשיסתיימו הבדיקות נדווח לכל הספקים על התוצאות. אנחנו נמצאים במשא ומתן עם כל הספקים במטרה לסיים את העניין ברוח טובה ולראיה, עובדים שישבו עם הנהלת שמיים הגיעו לפתרון וקיבלו את כספם. אם ישנם ספקים שמעוניינים ביצירת כותרות ממניעים פסולים, אנו מזכירים להם כי דלתנו פתוחה למשא ומתן. התכנית 'הבלוק' תשודר כסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully