וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב עוטף עזה

ענת קם

28.12.2008 / 16:04

לרגל המצב: יגאל רביד יגיש השבוע משדר בוקר בערוץ 1, לאחר שמזה כמה שנים ויתרו ברוממה על הרצועה. עוד שינויים בפנים

גופי השידור נערכים לשידורים מיוחדים בעקבות הלחימה בדרום. בערוץ 1 חוזרים לשדר תכנית בוקר בהגשת יגאל רביד מדי יום בין 6:30 ל-08:00. הערב ב-18:30 יחל משדר מורחב של "היום בחדשות" מ-20:30 תשודר התכנית "מסיבת עיתונאים" ולאחריה מהדורה מורחבת של "מבט".

חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 שינו מעט את לוח השידורים ותשדרנה מבזקי חדשות בכל שעה עגולה. בחדשות 10 ישודר ב-18:00 משדר מיוחד בהנחיית רפי רשף שידון באירועי מבצע "עופרת יצוקה". חדשות 2 ישדרו החל מ-18:00 תכנית מיוחדת של "שש עם עודד בן עמי" שתמשך עד השעה 20:00.

ב-HOT הוחלט לפתוח את כל הערוצים עד תום חופשת החנוכה ביום שלישי ולאחר מכן להשאירם פתוחים למנויים באזור הדרום. במקביל הופך ערוץ 66 בממיר הדיגיטלי של HOT לחדר מצב חדשותי, בו ישודרו ללא הפסקה ערוצי החדשות המובילים בארץ ובעולם.

גם yes מתגייסת למען תושבי הדרום ותפתח את ערוצי הילדים בייבי, ג'וניור ולוגי החל ממחר ועד יום שני הבא. הערוצים ייפתחו לכל המנויים תושבי אשקלון, אשדוד, קריית גת , קריית מלאכי, נתיבות, שדרות ועוטף עזה.

מטה מאבק היוצרים הודיע כי ישעה את מאבקו בערוצים המסחריים עד להשבת הרגיעה ליישובי הדרום. בנוסף, יארגן המטה פעילויות לילדים, הקרנות סרטים, סדנאות משחק ותיעוד האירועים מנקודת המבט של התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully