וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו דחייה

ענת קם

29.12.2008 / 15:21

מועד הגשת ההצעות למכרזי גל ב' של הרדיו האזורי נדחה בשבועיים. האחזקות של אנשי בעלי חיפה ברדיו תל אביב לא יעלו על 33%

מועצת הרשות השנייה החליטה לדחות בשבועיים את מועד הגשת הצעות למכרזי גל ב' של הרדיו האזורי, עד ל-21 בינואר 2009. ההחלטה התקבלה בעקבות בקשות שהגיעו לרשות ומתוך רצון לקדם את התחרות במכרזים ולהעניק הזדמנות שווה לכלל המתמודדים. בנוסף החליטה המועצה להתיר לרדיו חיפה ובעל המניות שלו החזקה מצטברת שלא תעלה על 33% מאמצעי השליטה ברדיו תל אביב ולא תגיע לשליטה בו.

ממועצת הרשות השנייה נמסר, כי היא סבורה שיש לתת משקל כבד לשיקולי פלורליזם תכניתי מתוך העיקרון של שמירה על תחרות בתחום הרדיו, שתאפשר לכמה שיותר גורמים להשתלב בתחום התקשורת האלקטרונית. לאחר שקיבלה חוות דעת כלכלית, בדגש על המצב הכלכלי הקיים והשלכתו על יכולת גיוס משקיעים בתחנות הרדיו, הוחלט על מגבלת ה – 33%.

יוסי אליטוב, יושב ראש ועדת המכרזים מסר: "לאחר שבוצעה רפורמה משמעותית בתחנות הרדיו במכרזי גל א', אנו ממשיכים במכרזי הרדיו בגל ב' באותה המתכונת שעיקרה לבצע רפורמה משמעותית בשוק הרדיו בישראל וזאת תוך הענקת הזדמנות אמיתית לכוחות שוק חדשים להצטרף לתעשייה".

מכרזי גל ב' חלים על האזורים הגליל והגולן, העמקים, עמק חפר, השרון, גוש דן ושפלת יהודה. התחנות הפועלות כיום באזורים אלה הן רדיו צפון לא הפסקה, רדיו קול רגע, רדיו אמצע הדרך, רדיו 99, רדיו תל אביב ורדיו לב המדינה. עד עתה קנו את ספר המכרז עשרים קבוצות באזורים השונים ודחיית המועד להגשת הצעות תאפשר ליותר קבוצות שרכשו את הספר להגיש בפועל את הצעתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully