וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבט" לוואלה! חדשות

ענת קם

30.12.2008 / 12:48

משדרים חדשותיים של ערוץ 1 ובראשם "מבט" יועברו בשידור חי בוואלה!. מגוון רחב של כתבות חדשותיות יהיו זמינות לצפייה בכל זמן

שיתוף פעולה בין וואלה! לבין חטיבת החדשות של ערוץ 1 יוצא בימים אלה לדרך. במסגרתו יועברו בוואלה! שידורים חיים של מהדורות החדשות הטלוויזיוניות של הערוץ. מגוון רחב של כתבות חדשותיות יהיו זמינות לצפייה בכל זמן ועת לגולשי וואלה! חדשות.

משדרי החדשות של ערוץ 1, ובראשם מהדורת "מבט" בהגשתם של ינון מגל ומירב מילר, ישודרו בוואלה! מדי יום בשילוב כתבות נבחרות וקטעים משידורי הערוץ, ויתווספו לחדשות הוידיאו העצמאיות שמייצרים צוותי וואלה! חדשות הפרוסים ברחבי הארץ. כמו כן, מהדורות מיוחדות ושידורים מתפרצים של הערוץ ישודרו באתר כך שבסיקור אירועים מיוחדים, כמו הלחימה בדרום ומערכת הבחירות שתתקיים בפברואר, יקבלו הגולשים את הכיסוי הרחב והמקצועי ביותר.

משה גביש, יו"ר רשות השידור: "אנו חושבים שאחד מתפקידיו של השידור הציבורי בכלל ובעת הזאת בפרט, הוא להעביר את שידורי האקטואליה והחדשות של הערוץ הראשון לכל בית בישראל אם באמצעות מקלט הטלוויזיה ואם באמצעות האינטרנט והסלולר. כחלק מהרחבת השירות לציבור הגענו להסכם עם וואלה!, אשר באמצעותו נוכל להגיע לכל דורש וללא תוספת תשלום, על מנת שכל אזרחי המדינה יוכלו להתעדכן בנעשה מכל מקום ובכל שעה".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "שידורי מחלקת החדשות של הערוץ הראשון הינם תוספת לעבודה השוטפת של וואלה! חדשות, ובכך נותנים מענה שלם לקהל הגולשים, במיוחד בימים טרופים אלה. אירועי הימים האחרונים בדרום, בשילוב הטראפיק של וואלה!, הובילו לכך שמהדורות החדשות של ערוץ 1 הן הנצפות ביותר בשידור חי באינטרנט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully