וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתם יקצץ 10% בשכר העובדים

איילה צורף

31.12.2008 / 11:54

מנהלי קריאייטיב, מנהלי פלניניג, מנהלי לקוחות וכל חברי ההנהלה יקצצו 10% בשכרם החל משכר ינואר

משרד הפרסום גיתם יקצץ 10% בשכר העובדים. הקיצוץ יחול ב-2 דרכים: בכירי הקבוצה: מנהלי קריאייטיב, מנהלי פלניניג, מנהלי לקוחות וכל חברי ההנהלה יקצצו 10% בשכרם החל משכר ינואר. יתר העובדים יספגו אף הם קיצוץ של כ-10% בשכרם, אם כי זה ילווה ביומיים חופשה ללא תשלום בכל חודש, החל מינואר. כמו כן נערכו במשרד לשורה של קיצוצים, בהם ביטולי הטבות שונות אשר היו נהוגות בעבר.

בקבוצת גיתם עובדים כ-150 איש, כ-100 מהם הם עובדי משרד הפרסום עצמו. יתר העובדים הם עובדי יחידות הפרסום הקטנות יותר: BBDO דיזיין (משרד לעיצוב ומיתוג), BBDO סוהו (משרד פרסום לתקציבים קטנים ופעילות שיווק גרילה), BBDO קונטנט (משרד פרסום לתוכן שיווקי) ומשרד הפרסום האינטראקטיבי של הקבוצה.

לדברי מיכל המאירי מנכ"ל המשרד: "שנת 2009 מסתמנת כשנה לא פשוטה, העתיד לוט בערפל ודורש מאיתנו הערכות בהתאם. אי לכך נקטנו בשורה של קיצוצים וצמצומים שהם צו השעה. לכולנו ברור שנידרש השנה למאמץ גדול יותר ולמחוייבות גדולה מתמיד ללקוחותינו".

משרד הפרסום גיתם מצטרף למספר משרדי פרסום נוספים שקיצצו באחרונה לנוכח הירידה בהיקפי הפעילות של לקוחותיהם, והקיצוץ המסתמן בתקציבי הפרסום של 2009: מקאן אריקסון שקיצץ בשכר הבכירים, פובליסיס-אריאלי בו פוטרו יותר ממחצית העובדים, כמו גם פיטורים בזרמון-גולדמן ובראובני-פרידן. הערכות הן שמשרדי הפרסום הגדולים הנותרים לא יוכלו להרשות לעצמם שלא לקצץ בשכר העובדים או לפטר עובדים נוכח הירידה המהווה בתקציבי הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully