וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: "הישרדות" עוברת לשבת

ענת קם

3.1.2009 / 22:37

סמנכ"ל הפרוגרמינג של ערוץ 10 נתי דינר: "רצינו לשנות את הרגלי הצפייה בערבי שישי, לקחנו סיכון מחושב, אבל הצופה אמר את דברו

נתוני הצפייה בפרק של "הישרדות" ששודר בשישי לא השאירו מקום להתלבטויות ובערוץ 10 החליטו להעביר את "התכנית למוצאי שבת. בערוץ מודים כי השיבוץ בשישי היה טעות וכי נתוני הרייטינג הכריעו בסופו של דבר בעד הזזת התכנית. “עד הבחירות זה יעבור", תכנית הסאטירה של ערוץ 10 לקראת הבחירות, תשודר ככל הנראה בימי שישי במקום "הישרדות" והתכנית "שינויים בלוח השידורים" של שרון טייכר וערן זרחוביץ תשודר אחריה.

מיד לאחר שידור פרק ההדחה של "הישרדות" בשבת תשודר "מהדורת השבט", מגזין בהגשת עדן הראל שידון בפרק שהסתיים. בין הפאנליסטים שישתתפו בתוכנית לסירוגין: דרור נובלמן, דנה ספקטור, מאיה בצלאל ומורן שריר.

שני הפרקים של "הישרדות" ששודרו עד עתה ביום שישי זכו לנתוני צפייה נמוכים יחסית לפרקים של ימי רביעי: 14.9% לפרק ששודר בשישי האחרון, לעומת 19% לפרק ביום רביעי ובשבוע שעבר 14.3% לעומת 23.8% לפרק הפתיחה.

לדברי נתי דינר, סמנכ"ל הפרוגרמינג והשיווק בערוץ 10: "רצינו לשנות את הרגלי הצפייה בערבי שישי וקיווינו ש'הישרדות', שמתאפיינת בצפייה משפחתית, תצליח לעשות זאת. לקחנו סיכון מחושב, אבל הצופה אמר את דברו. נתוני הרייטינג בימי שישי היו נמוכים משמעותית מהנתונים של ימי רביעי, מה שגרם לנו להבין שלצופים המסורתיים אכן יש משקל רב. כמו כן, קיבלנו מאות פניות מצופים מסורתיים שנפגעו מההחלטה ואשר נבצר מהם לצפות בתוכנית בימי ו'. מוטב לתקן טעות מאשר לדבוק בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully