וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום - אילנה מתגייסת

ענת קם

4.1.2009 / 16:49

שינויים בלוח השידורים: "עובדה" תשודר היום ומחר במתכונת מיוחדת, ערוץ הספורט וערוץ הילדים במשדרים מיוחדים גם הם

שינויים נוספים בלוח השידורים בעקבות הלחימה בדרום. הערב (ראשון) לא תשודר התכנית "לא נפסיק לרקוד" של קשת. במקומה תשודר מהדורת חדשות מורחבת ולאחריה משדר מיוחד של "עובדה" מיישובי עוטף עזה. במהלך המשדר ישודרו ראיונות של אילנה דיין עם תושבי הדרום ומשפחות לוחמים וכן כתבות של חברי מערכת התכנית בן שני, יגאל מוסקו ועמרי אסנהיים, שסיקרו את המערכה מיום התחלתה.

מחר ימשיכו בקשת במשדרי "לומדים ביחד" לסיוע לתלמידים המושבתים מלימודים. את המשדר, בין 09:00-12:00, יגישו שרת החינוך יולי תמיר, הסופר חיים באר והנשיא לשעבר יצחק נבון. בערב לא ישודר הסרט "אולמרט - סרט גנוז" ובדומה להערב, תשודר מהדורת חדשות מורחבת ולאחריה שוב משדר מיוחד של "עובדה" מדרום הארץ. "מה קורה", "פעם בחיים" ו-"קוויקי" לא תשודרנה.

גם בערוץ הספורט נערכים לשידורים מיוחדים. היום הוחלט להרחיב את פתיחת הערוצים בתשלום לכל התושבים בטווח הטילים ובנוסף אליהם יתקיימו ימי שידור מיוחדים מהדרום. הערוציםLIVE +5 ו-GOLD+5 יישארו פתוחים לכל תושבי הדרום שנמצאים בטווח הטילים ללא תשלום, עד להודעה חדשה. בנוסף, הערוצים נפתחו ב-2,200 בסיסי צה"ל ברחבי הארץ. משחק הכדורגל בין מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה שהועתק למרכז ויתקיים ביום רביעי הקרוב ישודר גם בערוץ 5 הפתוח, במקביל לשידורו הרגיל בערוץ LIVE +5, לטובת אוהדי אשדוד אשר ברשותם ממירים אנלוגיים בלבד.התכניות "חדשות הספורט", "יציע העיתונות" ו-"מועדון ספורט" תשודרנה מישובים בדרום, ויתארחו בהן ספורטאים ונציגי קבוצות ספורט מהאזור.

ערוץ הילדים עובר אף הוא ללוח שידורים מיוחד. במהלך הבוקר ייתקיים שידור חי מאולפן הערוץ, בו יתארחו אמנים שונים שיגיעו במיוחד לשיר עבור הילדים. במהלך השידור ישובצו סדרות שונות לילדים. כמו כן, ביום שלישי מתוכנן משדר מיוחד בהשתתפות אמנים מובילים ומנחי ערוץ הילדים בפני קהל של ילדים שיגיעו מיישובי הדרום. היום ירד מנחה הערוץ קובי מחט דרומה, כדי לפגוש את הילדים ולחזק אותם. ערוץ לוגי מציע גם הוא לוח שידורי בוקר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully