וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל מועצת העיתונות פורש מתפקידו

ענת קם

8.1.2009 / 16:15

אבי וינברג יעזוב את תפקידו בתום קדנציה בת שש שנים. דליה דורנר: "אני מודה לו על פעילותו לאורך כל הקדנציה"

אבי וינברג, מזכ"ל מועצת העיתונות, יסיים את תפקידו בעוד מספר שבועות בתום קדנציה בת שש שנים. בימים הקרובים תתפרסם בעיתונים מודעה הקוראת למעוניינים להגיש את מועמדותם למכרז על התפקיד. ועדת המכרזים תורכב מחברי נשיאות מועצת העיתונות ויהיו בה נציגי העיתונאים והעורכים.

בתקופת כהונתו של וינברג ביצעה המועצה שורת פעולות, בהן הקמת הוועדה לבדיקת לקחי סיקור מלחמת לבנון השנייה ומשפטים ציבוריים, בין היתר על הצעת חוק איסור פרסום שם חשוד וכן קיימה כינוסים והשתלמויות בנושאי אתיקה עיתונאית. בעבר מילא וינברג תפקידי עריכה שונים והיה ראש דסק בעיתונים על המשמר, חדשות ומעריב. במקביל לעבודתו מרצה וינברג בחוגים לתקשורת של המכללה למינהל ואוניברסיטת תל אביב.

נשיאת מועצת העיתונות, השופטת בדימוס דליה דורנר אמרה: "מאז שהתמניתי לנשיאת המועצה, לפני למעלה משנתיים, עבדנו - אבי ואני - היטב יחד, תוך שיתוף פעולה מלא. אני מודה לו על פעילותו לאורך כל הקדנציה ומברכת אותו בהצלחה בהמשך דרכו".

אבי וינברג מסר: "בין הארועים במהלך כהונתי, אציין במיוחד את מערך ההשתלמויות לעיתונאים, שאותו הקמתי וניהלתי בשנים הראשונות לפעילותי. יצרנו שיטת השתלמויות ייחודית, המשלבת סדנאות, הרצאות ודיונים בסוגיות אתיות, והעיתונאים שהשתתפו בהן חשו כי מדובר בחוויה לימודית מועילה ומרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully