וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כלכליסט יכול להיות מקוצץ

ענת קם

11.1.2009 / 13:26

עובדי העיתון הכלכלי המשתכרים מעל 9,000 שקל יסבלו, על פי הודעת המו"ל, קיצוץ של עשרה אחוזים ממשכורתם

הפחתות השכר הגיעו גם לכלכליסט. בהודעה שהפיצה היום מו"ל העיתון יואל אסתרון נכתב: “כלכליסט צומח יפה בכל התחומים, הן בעיתון והן באתר ואני מלא תודה והערכה לכל אחד ואחת מכם על התרומה הייחודית להצלחתנו. עם זה, בהתאם להחלטת הקבוצה, המשבר הכלכלי מחייב לבצע הפחתה רוחבית בשכר ברוטו של העובדים החל מ-1 בינואר 2009. ההפחתה תהיה בשיעור של 10%. ההפחתה לא תחול על מקבלי הכנסה של עד 9,000 שקלים. לא תהיה פגיעה בהפרשות הסוציאליות ובקרנות השונות. זו הפחתה זמנית לשנה, בהנחה שהמשבר הכלכלי יחלוף והמצב במשק ישתפר".

כלכליסט מצטרף לשאר חלקי קבוצת ידיעות אחרונות, בהם התבצע לאחרונה גל שני של קיצוצים על רקע המשבר הכלכלי. לפני כשלושה חודשים הוחלט על קיצוץ שבין 10-15% בכל מחלקות העיתון, כולל המגזינים, ובכלכליסט הקפיאו את מצבת העובדים ולא נשכרו עובדים חדשים במקום כאלה שעזבו. בשלב זה לא דנים בעיתון בפיטורי עובדים והקיצוץ נועד למנוע אותם ככל הניתן.

לפני מספר שבועות הוחלט על קיצוץ נוסף של כ-10% בהוצאות של כמה מחלקי קבוצת ידיעות, בהם המוספים השבועיים, ובכיר בקבוצה אמר כי ב-ynet צפוי לחול קיצוץ דומה, זאת על אף שטרם פורסמה שם הודעה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully