וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנגן: סבירות נמוכה שרשת תרכוש מניות בערוץ 10

ענת קם

12.1.2009 / 18:52

במייל לעובדי הזכיינית כתב היום מנכ"ל רשת: "בכל תסריט אפשרי רשת תהיה זו שתמשיך להוביל ולהפעיל את הטלוויזיה המסחרית בישראל"

מנכ"ל רשת יוחנן צנגן עדכן היום את עובדי הזכיינית בחתימת מזכר ההבנות בין רשת לבין ערוץ 10: "בכל תסריט אפשרי רשת תהיה זו שתמשיך להוביל ולהפעיל את הטלוויזיה המסחרית בישראל". במכתב הסביר צנגן את התרחישים האפשריים והבהיר לעובדי רשת מה מעמד המגעים בין הצדדים. צנגן ביקש להדגיש כי המסמך הנוכחי עדיין אינו מסמך של מיזוג, כי אם מסמך שמגדיר את הבדיקות שיתבצעו במידה שיחליטו הצדדים על המיזוג.

במכתבו של צנגן לעובדי רשת נכתב: "בוודאי קראתם או שמעתם על שיחות שמתנהלות בין בעלי המניות של רשת לבין אלה של ערוץ 10. כדי למנוע שמועות, חששות או פרשנויות לא נכונות - אני מבקש להביא את הדברים לידיעתכם, כמות שהם. הבוקר חתמו בעלי המניות של רשת על מזכר הבנות עם בעלי המניות של ערוץ 10. לפי מזכר זה תיערך בשבועות הקרובים בדיקת היתכנות כלכלית ומשפטית של אפשרות למיזוג בין החברות.

"לפי ההבנות יכול להיות שבעלי המניות של ערוץ 10 ירכשו 50% ברשת, וגם יכול להיות – לדעתי, בסבירות נמוכה – שרשת תרכוש 50% מהמניות בערוץ 10"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully